شناسهٔ خبر: 67119571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان تاکید کرد:

لزوم ضابطه مندي در ساخت و ساز

صاحب‌خبر -
لزوم ضابطه مندي در ساخت و ساز

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه بخش مهمی از مسؤولیت‌ها و خدمات در روستای آسیب دیده شفت متوجه این نهاد و دست اندکاران بنیاد مسکن است، گفت: نقشه برداری این منطقه به صورت کامل انجام شده و عملیات آوار برداری هم در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری آریا از رشت حامد دائمی  اظهار داشت : پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی که چشم امید آسیب دیدگان دهکده چوبی شفت است قابل پرداخت بوده و در در مسیر اجرا قرار دارد.
 مدیرکل بنیاد مسکن گیلان تصریح کرد:ضابطه مندی ساخت و ساز مجدد در روستای سوخته شفت اعم از تعداد طبقات، تراکم و سطح اشغال انجام شده و آماده برای صدور پروانه ساختمانی است.

دائمی با اشاره به موانع و محدودیت‌های واگذاری عرصه‌ها در امامزاده ابراهیم شفت گفت: مستندات و درخواست‌ها برای واگذاری برخی عرصه‌ها که به صورت تصرفی در اختیار ساکنین بود که برای تصویب به مرکز ارسال شده و به زودی نتایج آن مشخص می‌شود.
 وی در پایان یاد آور شد: پرداخت تسهیلات برای هر واحد 350 میلیون تومان در نظر گرفته شده و تا قبل از مصوبه هیأت وزیران این تسهیلات به صورت انبوه ساز در اختیار افراد قرار می‌گیرد و پس ابلاغ مصوبه هیأت وزیران تقسیط تسهیلات صورت می‌گیرد.

 

ونوشه خراط - خبرنگار آریا در رشت

نظر شما