شناسهٔ خبر: 67118805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناراحتی دی‌یونگ بابت غیبت در یورو: غمگین و ناامیدم!

فرانکی دی‌یونگ، ستاره تیم ملی هلند، ناراحتی‌اش را بابت از دست دادن مسابقات یورو ۲۰۲۴ ابراز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ پس از تأیید غیبتش در یورو ۲۰۲۴ آلمان به دلیل مصدومیت، در پستی اینستاگرامی ناراحتی‌اش را از این اتفاق بیان کرد.

او پس از دعوت به تیم ملی دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا بود اما رونالد کومان تصمیم گرفت او را در لیست بازیکنان مدنظرش برای یورو ۲۰۲۴ قرار دهد، چرا که پزشکان تیم ملی تایید کرده بودند که او می‌تواند در دور گروهی این مسابقات به میدان برود.

او چند روز پیاپی در کلینیک پزشکی تیم ملی تحت نظر پزشکان بود و تمرینات کم‌فشار و دویدن کنار زمین را آغاز کرده بود اما همچنان آماده به میدان رفتن برای تیمش نبود.

در نهایت اعلام شد که او یورو ۲۰۲۴ را از دست می‌دهد و برای ادامه درمان به بارسلونا بازگشته است. رونالد کومان نیز دلیل این تصمیم را طولانی بودن مصدومیت او اعلام کرد و گفت: «فکر می‌کردیم دی‌یونگ زودتر به تیم اضافه شود اما او حداقل سه هفته در دسترس نخواهد بود.»

پس از این اخبار، دی‌یونگ با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: «من غمگین و ناامید هستم. متأسفانه مچ پایم برای درمان به زمان بیشتری نیاز دارد. افتخار بزرگی بود که نماینده کشورم باشم اما اکنون از کنار زمین از تیم حمایت خواهم کرد.»

2042350

نظر شما