شناسهٔ خبر: 67118384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بدترین خبر ممکن: هلند بدون ستاره‌اش به یورو می‌رود

با تأیید رسانه‌های هلندی، فرانکی دی‌یونگ یورو ۲۰۲۴ را به دلیل مصدومیت از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر فنی تیم ملی هلند، به‌نظر می‌رسد فرانکی دی‌یونگ نمی‌تواند در هیچکدام از دیدارهای این تیم در یورو حاضر شود.

ستاره بارسلونا در لیست اصلی رونالد کومان برای یورو ۲۰۲۴ حاضر بود و انتظار می‌رفت او در بدترین حالت تنها دیدار ابتدایی تیمش در این مسابقات را از دست بدهد، اما گزارش‌های جدید خبر از وضعیت بدتری داده‌اند.

کومان روز گذشته در مورد شرایط دی‌یونگ گفته بود: «فرانکی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و ما ‏امروز او را در تمرین به صورت کامل تحت فشار نگذاشتیم. در بخش ‏تمرین تاکتیکی به فرانکی گفته شد که قرار نیست خودش را تحت ‏فشار بگذارد، ولی او جزئی از تمرین گروهی بود. او حالا یک قدم دیگر ‏به سمت بهبود کامل برداشته ولی هنوز برای اینکه در مسابقات به ‏میدان برود آماده نیست.»

2042328

حالا بر اساس تأیید رسانه‌های هلندی، دی‌یونگ برای ادامه روند درمانش به بارسلونا برگشته و به دلیل مشکلات فیزیکی شانس حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به‌طور کامل از دست داد.

انتظار می‌رود تیم ملی هلند بزودی در بیانیه‌ای این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و جانشین این ستاره در خط هافبک این تیم را معرفی کند.

نظر شما