شناسهٔ خبر: 67118097 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

امضای 2 تفاهم‌نامه همکاری صاپست با دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و هلدینگ تبلیغاتی مات

معرفی سرویس جدید شرکت ملی پست؛ صاپست انتقال ماهانه 700 هزار بسته پستی توسط صاپست

تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ تبلیغاتی مات، دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش‌بنیان صاپست روز شنبه 19 خرداد 1403در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال امضا شد. در این نشست صاپست از سفیر برند خود پوریا پورسرخ رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ تبلیغاتی مات، دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش‌بنیان صاپست روز شنبه 19 خرداد 1403در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال امضا شد. در این نشست صاپست از سفیر برند خود پوریا پورسرخ رونمایی کرد. سعید ملماسی، رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال ضمن ابراز خرسندی از این تفاهم‌نامه گفت: جای افتخار است که یکی از دانشجویان سالیان گذشته شرکتی به نام «صاپست» را پایه‌گذاری کرده که اکنون شرکتی بنام در حوزه دانش‌بنیان و فناوری محسوب می‌شود. هدف ما ایجاد مرکز شتاب‌دهنده و سرای نوآوری به کمک صاپست است. محمدرضا احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران در این مراسم اعلام کرد مرکز نوآوری پست در حال حاضر 140 شرکت فعال دارد و هیچ‌کدام از خدمات انحصاری نیست. صاپست یک سرویس‌ ارزش‌افزوده است، به همین منظور شرکت ملی پست ایران در تلاش است تا در کنار خدمات پستی گذشته، ایده‌های نوین در زمینه فناوری‌های جدید مانند صاپست را حمایت و سرمایه‌گذاری کند. 

حمیدرضا توکلی مدیرعامل شرکت صاپست، در ارتباط با فعالیت صاپست توضیح داد: صاپست مخفف صندوق الکترونیکی پست است و هر فرد می‌تواند برای خود یک شناسه مخصوص داشته باشد. این آیدی می‌تواند کد ملی، شماره موبایل یا هر شناسه‌ای باشد که خود فرد انتخاب می‌کند و این انتخاب از طریق مراجعه به سایت صاپست 

انجام می‌شود.  وی افزود در حال حاضر ماهانه 700 هزار بسته توسط صاپست جابه‌جا می‌شود. در ادامه محمدصادق بهرامی، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی مات بیان کرد: آژانس تبلیغاتی مات با افتخار همواره در کنار مشتریان و برندهایی است که به دنبال اندیشه، ایده و مسیر رشد و تعالی جامعه با روش خلاقانه، مؤثر و ماندگار هستند. از همین رو همکاری با شرکت صاپست برای آژانس تبلیغاتی مات جایگاه ارزنده‌ای دارد. نگاه ما به این همکاری راهکار بازاریابی جامعه‌نگر است.

 

 

نظر شما