شناسهٔ خبر: 67117612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بدشانسی ساوتگیت: مصدومیت پنج ستاره اصلی تیم!

حضور پنج ستاره تیم ملی انگلیس در بازی اول این تیم در یورو ۲۰۲۴ در هاله‌ای از ابهام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شیر‌ها تنها ۹ روز پس از شکست ۱-۰ در دیدار دوستانه مقابل ایسلند، ماجراجویی‌شان در یورو ۲۰۲۴ را در روز یکشنبه آغاز خواهند کرد.

گرت ساوتگیت با انتخاب یک تیم نسبتا کم‌تجربه و جوان برای یورو، طرفداران را شگفت‌زده کرد و نام‌های بزرگی مانند جک گریلیش، جیمز مدیسون و هری مگوایر را کنار گذاشت.

و حالا او ممکن است مجبور شود بازیکنان کم‌تجربه‌ای از جمله آنتونی گوردون، کول پالمر و ابرچی اِزه را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در داخل ترکیب بگذارد.

2042297

بر اساس گزارش تلگراف، جود بلینگام، فیل فودن، بوکایو ساکا، جان استونز و لوک شاو همگی ممکن است بازی اول انگلیس مقابل صربستان را از دست بدهند. این پنج نفر در صورت آمادگی، بازیکنان کلیدی ترکیب ساوتگیت هستند و غیبت آنها ضربه بزرگی برای سه‌شیرها خواهد بود.

2042296

در حال حاضر احتمال غیبت شاو بسیار بیشتر از دیگر بازیکنان است و به‌نظر می‌رسد کیه‌ران تریپیر در بازی روز یکشنبه به‌عنوان مدافع چپ انگلیس به میدان می‌رود و اگر چهار ستاره دیگر هم غایب باشند، ساوتگیت کار سختی برای انتخاب ترکیب خواهد داشت.
از جو گومز، کول پالمر، آنتونی گوردون و جرد بوون به‌عنوان نامزدهای اصلی جایگزینی ۴ بازیکن دیگر نام برده شده است. انگلیس در اولین بازی‌اش در یورو، یکشنبه به مصاف صربستان خواهد رفت.

نظر شما