شناسهٔ خبر: 67116779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در آستانه افتتاحیه یورو: غیبت ستاره آلمان در تمرین

الکساندر پاولوویچ، ستاره تیم ملی آلمان، به دلیل بیماری در تمرین امروز این تیم غایب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین روز دوشنبه ژرمن‌ها، یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم، ۲۵ نفر از ۲۶ بازیکن دعوتی‌اش را در اختیار داشت.

الکساندر پاولوویچ بازیکنی بود که در تمرین تیم ملی غایب بود. طبق بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان، این بازیکن به دلیل بیماری به کمپ تمرینی ژرمن‌ها سفر نکرده است.

در این بیانیه آمده است: «تمرین امروز تیم ملی با غیبت الکساندر پاولوویچ همراه بود. او به دلیل التهاب لوزه نتوانست به تمرین برود و در حال حاضر تحت نظر پزشکان است تا به‌زودی به دیگر بازیکنان بپیوندد. برای او آرزوی سلامتی داریم.»

2042232

پس از پیروزی ۲-۱ روز جمعه مقابل یونان، ناگلزمان به تیمش تا صبح دوشنبه مرخصی داد و به بازیکنان اجازه داد تا برای آخرین بار قبل از بازی روز جمعه با خانواده خود وقت بگذرانند.

پاولوویچ که از بازیکنان تازه‌وارد تیم ملی است، پس از استراحت نتوانسته به تمرینات برگردد. او اولین بازی‌اش در تیم ملی را هفته گذشته برابر اوکراین انجام داد.

در بیانیه فدراسیون به زمان برگشت این بازیکن به تمرینات اشاره نشده اما انتظار می‌رود که او پیش از بازی افتتاحیه یورو بین تیم‌های آلمان و اسکاتلند، بتواند خود را به تمرینات برساند.

نظر شما