شناسهٔ خبر: 67114893 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رهبران یمنی: طوفان الاقصی؛ در امتداد اندیشه جهادی امام خمینی

رهبران ارشد سیاسی، سران قبایل و نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین با حضور در سی و پنجمین مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) طوفان الاقصی را در امتداد روحیه انقلابی و اندیشه جهادی ایشان در مبارزه با استکبار و صهیونیسم برشمردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، مقامات و رهبران ارشد سیاسی، سران قبایل و نمایندگان مقاومت فلسطین در یمن ضمن مشارکت در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در محل سفارت ایران در یمن، طوفان‌الاقصی را در امتداد اندیشه جهادی و انقلابی امام خمینی برشمردند.

 

.

 

«محمد مفتاح»؛ مشاور شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در صنعا در رابطه با نقش امام خمینی در جهان اسلام: امام خمینی در حیات خود معادلات منطقه را تغییر داد و به سلطه آمریکا و صهیونیست ها در ایران و خلیج فارس خاتمه داد. اگر ایشان نبودند آمریکا امروز بر وجب به وجب از خاک منطقه تسلط یافته بود.

یمن , امام خمینی , طوفان الاقصی , فلسطین ,

«عبدالله نعمی»؛ عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله نیز با اشاره به جایگاه والای جهاد و مبارزه با صهیونیسم جهانی در اندیشه و تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جهاد با صهیونیسم برای امام خمینی (ره) پروژه ای برآمده از اسلام در جهت یاری مستضعفان است و تا پیروزی تمام مستضعفین جهان ادامه خواهد داشت.

یمن , امام خمینی , طوفان الاقصی , فلسطین ,

«احمد برکات»؛ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن نیز در مراسم بزرگداشت سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا حاضر بود به خبرنگار تسنیم گفت: امام خمینی روحیه اسلامی و انقلابی را احیا کرد و آرمان فلسطین را در راس اولویت های خود قرار دادند.

یمن , امام خمینی , طوفان الاقصی , فلسطین ,

«احمد الصنعانی»؛ شهروند یمنی نیز با گرامی داشت مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هشتمین ماه نبرد طوفان الاقصی، روحیه جهادی و انقلابی امام خمینی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی الگو قرارداده ایم.

یمن , امام خمینی , طوفان الاقصی , فلسطین ,

 

وی افزود:حضور رژیم صهیونیستی درمنطقه موقت است. اگر تمام صفوف مقاومت به صورت هدفمند متحد شوند، این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما