شناسهٔ خبر: 67114239 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازديد استاندار سيستان و بلوچستان از پروژه‌هاي طرح نهضت ملي مسکن سراوان

صاحب‌خبر -
بازديد استاندار سيستان و بلوچستان از پروژه‌هاي طرح نهضت ملي مسکن سراوان
خبرگزاری آریا - استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان از عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی سراوان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان سیستان و بلوچستان، عطااله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سراوان گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب 500 هکتار در سراوان تامین شده است.
اکبری ادامه داد: همچنین تاکنون ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای 1000 متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت 2 طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.
گفتنی است سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

نظر شما