شناسهٔ خبر: 67113957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رشد ۲ برابری آسفالت راه‌های روستایی اردبیل در دولت سیزدهم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ۲ برابر شدن آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی استان در دولت سیزدهم نسبت به دولت‌های گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در دولت سیزدهم ساخت و توسعه راه‌های روستایی با جدیت مورد توجه قرار گرفته به طوری که در کمتر از سه سال، 421 کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی در استان اردبیل انجام شده است. در همین مدت 820 کیلومتر بهسازی راه روستایی انجام شده که در مقایسه با سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی وضعیت مطلوب‌تری را شاهد بودیم.

وی افزود: در 2.5 سال دولت سیزدهم به اندازه 2 سال دولت قبلی آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی را در استان اردبیل شاهد بودیم تا به هدف‌گذاری مناسب دست پیدا کنیم. برای اجرای این پروژه‌ها بیش از یک‌‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی تخصیص یافته تا عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی را با تلاش پیمانکاران انجام دهیم. 400 روستا در این 2.5 سال از مزیت راه روستایی آسفالته مناسب بهره‌مند شده و عملیات بهسازی در این مسیرها به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به روشنایی جاده‌های مواصلاتی استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: امسال بیش از 11 کیلومتر روشنایی معابر در جاده‌های استان اردبیل در مرحله اجراست که با تلاش پیمانکاران امیدواریم این پروژه‌ها به سرانجام برسد. برای اجرای این پروژه به ویژه در گردنه‌های صعب‌العبور بیش از 16 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا ما بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: 31 کیلومتر روشنایی معابر نیز در محور اردبیل به سمت سه راهی صحرا در مرحله اجرا بوده که تاکنون 10 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی این مسیر نیز از نعمت روشنایی بهره‌مند خواهند شد. در دولت سیزدهم با حمایت رئیس جمهور شهید، وزرا و رئیس سازمان راهداری اقدامات حمایتی خوب در حوزه بهبود راه‌های روستایی و همچنین خرید ماشین‌آلات انجام شده که قطعاً مردم استان از نتایج و ثمرات آن بهره خواهند برد.

انتهای پیام/131

 
 

نظر شما