شناسهٔ خبر: 67113893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

تعداد متهمان پرونده فساد در فوتبال به ۷ نفر رسید

رئیس کل دادگستری کرمان اعلام کرد که ۲ نفر متهمان پرونده فساد در فوتبال مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و سایر متهمان مربوط به تهران هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد آنلاین، ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان درمورد افراد تحت تعقیب در پرونده باشگاه مس رفسنجان، اظهار داشت: در مجموع در حال حاضر ۷ متهم در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که ۲ نفر از آنها مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و سایر متهمان مربوط به تهران می باشند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فوق با قاطعیت در دستور کار دادگستری استان کرمان و نهاد های امنیتی قرار دارد،هشدار داد: قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و با مفسدین در هر پست و جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

حمیدی در خصوص آقای (م.ه)از دیگرمتهمان پرونده که سردبیر یکی از رسانه‌های ورزشی می باشد، گفت: وی به دلیل بیماری از مرجع قضایی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی نموده است که پرونده وی نیز در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از متهمان پرونده آقای (پ.ر) سردبیر یکی از سایت های مشهور ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد می باشد واما ممنوع الخروج از کشور می باشد.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست:طبق قانون از بیان اسامی اشخاص قبل قطعی شدن احکام دادگاه ها پرهیز نمایند.

نظر شما