شناسهٔ خبر: 67113464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

خداحافظی خودروهای اسقاطی از چرخه حمل‌ونقل+آمار خداحافظی خودروهای اسقاطی از چرخه حمل‌ونقل+آمار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهران سالاریه در مراسم رونمایی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه‌ها در دولت سیزدهم در حوزه کاهش آلودگی هوا، توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی درون شهری، در سازمان محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری ۶۰ هزار خودروی فرسوده از چرخه ترافیک خارج شده است. با توجه

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهران سالاریه در مراسم رونمایی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه‌ها در دولت سیزدهم در حوزه کاهش آلودگی هوا، توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی درون شهری،  در سازمان محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری ۶۰ هزار خودروی فرسوده از چرخه ترافیک خارج شده است. با توجه به اینکه سال گذشته نیز بیش از ۷۲ هزار دستگاه خودرو اسقاط شد، بدین ترتیب در عمر کوتاه شکل‌گیری ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، حدود ۱۳۰ هزار خودرو فرسوده را اسقاط کرده‌ایم.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ضمن ابراز امیدواری که سال جاری رکورد اسقاط در سال ۱۳۹۳ که ۳۳۰ هزار دستگاه بوده را شکست داده و به مرز ۵۰۰ هزار دستگاه برسیم،  خبر داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای خودروهای برقی و استفاده از آن در حمل‌ونقل عمومی داریم که آغاز شده است.

همچنین بخوانید
  • وزیر ارتباطات از رونمایی از یک ماهواره جدید آماده پرتاب خبر داد
  • حتی اعضای دولت، 5 کاندیدای عضو دولت رئیسی را رهرو او نمی دانند؟
  • مقایسه نمره اقتصاد دولت رئیسی با 4 رئیس جمهور پیشین/ رشد اقتصادی دولت سیزدهم حتی با محاسبه فروش…
  • خبر مهم مخبر درباره مطالبات گندم کاران

منبع: eghtesadnews-652540

برچسب‌ها:

نظر شما