شناسهٔ خبر: 67113394 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بیات:

بستر رشد توليد با تصويب قوانين مناسب فراهم شود

صاحب‌خبر -
بستر رشد توليد با تصويب قوانين مناسب فراهم شود
خبرگزاری آریا - نماینده مردم خمین در مجلس گفت: در صورتی که طرح‌ها و لوایح را در راستای توسعه تولید ناخالص ملی پیگیری کنیم، در بحث تورم مثمرثمر خواهیم بود.

محمد بیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم، گفت: در صورتی که طرح‌ها و لوایح را در راستای توسعه تولید ناخالص ملی پیگیری کنیم، در بحث تورم مثمرثمر خواهیم بود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید زیرساخت‌های موردنیاز برای تکمیل زنجیره ارزش فراهم شود تا خام‌فروشی کاهش یابد و ارزش افزوده ناشی از به کارگیری مواداولیه داخلی عاید کشور می‌شود.
وی اضافه کرد: قوانین خوبی برای رشد تولید ملی تصویب شده است اما باید به این نکته نیز توجه کرد که باید دستوالعمل‌های مربوط به اجرای این قوانین تجمیع و اصلاح شود تا ماحصل این کار تدوین آئین‌نامه‌های مناسب باشد.
بیات با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت مردم در اقتصاد، تصریح کرد: در صورتی که بتوان از پتانسیل مردم در اقتصاد استفاده کرد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود به عبارتی باید قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به دقت پیگیری شود تا این شعار سال نیز محقق شود.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم اضافه کرد: ما به عنوان قوه مقننه باید نظارت‌های دقیقی بر اجرای قوانین داشته باشیم، البته در این مسیر می‌توان از ظرفیت مردم نیز استفاده کرد./
پایان پیام

نظر شما