شناسهٔ خبر: 67113034 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

در مجمع عمومی ۱۴۰۲ مطرح شد

پیشتازی همکاران سیستم در ارائه محصولات فناورانه نوین

مجمع عمومی عادی سال۱۴۰۲ شرکت همکاران‌ سیستم با حضور بیش از ۸۰ درصد از سهامداران، تقسیم سود ۱۸۰۰ میلیارد تومانی را تصویب کرد.

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد: محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های شرکت در سال ۱۴۰۲، به نقاط تمرکز و اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

وی  از رشد ۸۴ درصدی درآمد عملیاتی تلفیقی و رشد ۱۰۷ درصدی سود عملیاتی تلفیقی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: حاشیه سود عملیاتی تلفیقی شرکت از سال ۱۳۹۸ تاکنون، از ۴۸ درصد به ۶۴ درصد افزایش داشته و درآمد تلفیقی به۲ هزار و  ۸۴۵ میلیارد تومان رسیده است.

عزیزاللهی در ادامه با اشاره به استراتژی این شرکت در رهبری بازار و ارائه راهکارهای یکپارچه ERP، گفت: «هم‌اکنون نزدیک به ۱۳۰ هزار مشتری در گستره بزرگی از صنایع و کسب‌وکارهای استراتژیک در کشور، از راهکارهای همکاران‌ سیستم استفاده

می‌کنند.»

به گفته‌ی وی، شرکت در حوزه محصولات راهکاران و راهکاران ابری، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر یک هزار مشتری جدید جذب کرده که بر این اساس تعداد کل مشتریان به بیش از۹ هزار و ۵۰۰ شرکت رسیده است. این شرکت برای محصولات سپیدار و دشت نیز موفق به جذب بالغ بر ۱۶ هزار مشتری جدید شده و تعداد کل مشتریان آن به بیش از ۱۱۹ هزار شرکت رسیده است.

عزیزاللهی در ادامه به عرضه محصولات جدید همکاران سیستم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «در سال ۱۴۰۲، با عرضه ۱۰ محصول جدید به بازار توانستیم بخش بزرگ‌تری از نیازهای صنایع موجود را پوشش دهیم. 

مدیر عامل همکاران سیستم درخصوص دستاوردهای توسعه خدمات رایانش ابری گفت: «از جمله ارکان موثر بر پایداری درآمدهای همکاران سیستم، ارائه خدمات ابری به بازار بوده که مزایای مهمی را برای بازار و مشتریان به ارمغان آورده است.»

به گفته وی، این شرکت موفق به جذب نزدیک به ۷۰۰ مشتری ابری جدید در سال ۱۴۰۲ شده و تعداد کل مشترکان راهکاران ابری به بیش از۲ هزار و ۷۰۰ مشترک در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

مدیرعامل همکاران سیستم در رابطه با پروژه دیتاسنتر، به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه گذاری های شرکت در سال گذشته گفت: «مقدمات عملیاتی شدن دیتاسنتر همکاران سیستم در سال ۱۴۰۲ فراهم شد و در سال ۱۴۰۳ از دیتاسنتر بهره برداری خواهیم کرد.»

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد «باهم» ۱۴۰۲ که این شرکت در آن میزبان بیش از ۶ هزار نفر از مشتریان، فعالان و علاقمندان حوزه فناوری اطلاعات بود، گفت : برگزاری بیش از ۴۰ سمینار، کارگاه و نشست‌ تخصصی از برنامه های این رویداد بود  که مورد استقبال طیف گسترده‌ای ازعلاقمندان قرار گرفت و در مجموع، نزدیک به ۱۶۰۰ نفر در این سمینارها حضور پیدا کردند.

نظر شما