شناسهٔ خبر: 67112672 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

سرمایه گذار سریال قطب شمال کیست؟

گروه بین المللی پارس پندار نهاد سرمایه گذار سریال قطب شمال است و با کمک تیم حرفه ای و داستان جذاب فیلم نامه، یک سریال دیدنی را به نمایش گذاشته است.

صاحب‌خبر -

سریال قطب شمال از آن دسته سریال هایی است که هیجان را به مخاطبان خود هدیه می کند. اگر قسمت های گذشته سریال قطب شمال را مشاهده کرده باشید حتما احساس خشم، انتقام و هیجان را نیز تجربه کرده اید. در صورتیکه تا کنون موفق نشده اید این سریال زیبا را تماشا کنید، توصیه می شود که خودتان را از دیدن این اثر نمایشی جذاب و هیجانی محروم نکنید. در این مقاله قصد داریم با داستان، بازیگران، تهیه کننده، کارگردان و سرمایه گذار سریال قطب شمال آشنا شویم.

در قطب شمال چه می گذرد؟!

قطب شمال یکی از سریال های جذاب شبکه نمایش خانگی است که از هفتم اردیبهشت ماه از پلتفرم فیلیمو به نمایش درآمده است. این سریال که به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است، داستان جذابی دارد که از دنبال کردن آن خسته نمی شوید. درست است که در قسمت های اول کمی ریتم سریال کند است اما از قسمت سوم و چهارم که آرشام یکتا (نقش اصلی داستان) وارد مسیر انتقام می شود، هیجان داستان به حدی بالا می رود که بعید است آن را دنبال نکنید.

آنچه بر جذابیت سریال قطب شمال افزوده و آن را به اوج محبوبیت رسانده، بازیگران سرشناسی است که به ایفای نقش در آن پرداخته اند. بازیگران مطرحی نظیر فرزاد فرزین، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی و آناهیتا درگاهی در این سریال دیده می شوند. بازی حرفه ای سوپر استارهای فوق در کنار بازی چهره های جدیدی همچون ماکان آریا پارسا، آتوسا کلانتری و نیما شکیبایی، باعث شکل گیری یک اثر نمایشی درجه یک شده است.

بازیگران سریال قطب شمال

فیلمنامه سریال خانگی قطب شمال که بینندگان بسیاری را جذب خود نموده، به قلم حامد افضلی و امین محمودی یکتا بوده و از رمان کنت مونت کریستو برگرفته شده است. این رمان که قصه ای پر از کشش دارد، توسط نویسنده سرشناس فرانسوی؛ الکساندر دوما نگاشته شده است. با دیدن این سریال پر مخاطب تلفیق خیانت، انتقام و رستگاری را در یک قاب به تماشا می نشینید.

داستان سریال قطب شمال – روایت گر خیانتی عاشقانه و شوم

قطب شمال راوی قصه زندگی زوجی عاشق به نام همایون و ارغوان است که در آستانه وصال با خیانتی شوم دست به یقه می‌شوند. همایون با دسیسه رفقای قدیمی خود روانه زندان می شود (سال ۱۳۹۰). او که روزهای بسیاری را در پشت میله های زندان به شب می رساند، برای انتقامی سخت از خیانت کاران ثانیه شماری می کند. ۱۲ سال بعد (سال ۱۴۰۲) طی حادثه ای غیر قابل باور، همایون از زندان آزاد می‌شود و به دنبال رفقای قدیمی خود می گردد. او پس از بیرون آمدن از زندان هویت خود را تغییر داده و با نام آرشام یکتا به زندگی خود ادامه می دهد!

آرشام یکتا تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بار دیگر به دوستان قدیمی خود نزدیک شود. او پس از آزادی متوجه می شود که ارغوان با سامان نهاوندی ازدواج کرده و آتش انتقام در قلبش شعله ور تر می شود. آرشام برای اینکه بتواند با نقشه ای حساب شده به رفقایش نزدیک شود و از انها انتقام بگیرد، وکیل زبردستی به نام پارسا (با بازی ماکان آریا پارسا) را استخدام می کند. پارسا نظیر یک برادر و دوست، آرشام را همراهی می کند و پیشنهاداتی برای نزدیکی به هر یک از رفقای قدیمی او می دهد. صحرا (با بازی نازنین بیاتی) یکی دیگر از شخصیت هایی است که می تواند برگ برنده آرشام باشد. صحرا به عنوان همسر آرشام، بدون هیچ چشمداشتی به دنبال موفقیت آرشام در مسیر انتقام است. همایون منصوری یا همان آرشام یکتا، همچون ادمون دانتس در رمان کنت مونت کریستو بی دلیل گرفتار بند و زندان شده است. او که طلایی ترین روزهای عمرش را در زندان سپری نموده، قصد دارد کسانی که زندگی اش را به نابودی کشانده اند، نابود کند. روایت پر کشش این داستان بی نظیر را می توانید از پلتفرم فیلیمو دنبال کنید.

گروه بین المللی پارس پندار نهاد – سرمایه گذار سریال قطب شمال

سرمایه گذار سریال قطب شمال، گروه بین المللی پارس پندار نهاد به مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا است. این اولین تجربه سرمایه گذاری این گروه بین المللی در حوزه فیلم سازی است. با توجه به تیم حرفه ای کار، داستان جذاب و نیز استقبال مخاطبان، می توان گفت که این سرمایه گذاری موفقیت آمیز بوده است.

تصویر برداری سریال قطب شمال در ساختمان پارس پندار نهاد

پارس پندار نهاد یک مجموعه بین المللی است که شعبه هایی در داخل ایران (تهران، اصفهان و مشهد) و خارج از ایران (کانادا) دارد. این گروه حرفه ای بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه های آموزش، کاریابی بین المللی، هنر و …. دارد. مهمترین خدماتی که این مجموعه ارائه می کند، کاریابی بین المللی و توسعه کسب و کارهای داخلی در بازارهای جهانی است.

اصلی ترین هدفی که گروه بین المللی پارس پندار نهاد برای تحقق آن تلاش می کند، ارتقاء چشمگیر سطح کیفی زندگی افراد، افزایش سطح دانش و آگاهی آنان، کاهش نرخ بیکاری و ایجاد بستری مناسب برای رونق تولید است. این گروه بین المللی که پیش تر سرمایه گذاری در حوزه هنر را با تهیه کنندگی کنسرت های فرزاد فرزین تجربه کرده است، نخستین سرمایه گذاری خود در زمینه فیلم سازی را به سریال قطب شمال اختصاص داده است.

در ادامه با بعضی از شرکت های زیر مجموعه گروه بین المللی پارس پندار نهاد آشنا می شویم:

۱- موسسه حقوقی دادگران حق و عدالت

متخصص در اخذ اقامت و متشکل از ۶ شعبه در ایران و کانادا

۲- دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی راه پارسی کانادا

ارائه دهنده هدفمند مشاوره تخصصی کاریابی و ایجاد ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان در کانادا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

۳- دفتر مشاوره و خدمات کارآفرینی پارسی نهاد

مشاوره خدمات کارآفرینی جهت توانمندسازی کارآفرینان به ویژه در گام‌های نخست کسب و کار

۴- کاریابی غیر دولتی الکترونیکی کارجویان پارسی نهاد

نیازسنجی و بهبود سرویس‌ها با ایجاد محیط تعاملی و پویا با هدف کاهش نرخ بیکاری

۵- موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان

برگزارکننده دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مدیریت، حقوق، فناوری اطلاعات، حسابداری و زبان‌های خارجی با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه اعطای گواهینامه رسمی و قابل ترجمه با تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه

ساختمان زعفرانیه پارس پندار نهاد لوکیشن فیلم برداری سریال قطب شمال

۶- مرکز آموزش مجازی پارس

این مجموعه اولین برند آموزش مجازی کشور است که با ارائه بیش از ۱۶۰۰ بسته آموزش مجازی در عناوین مختلف، یکی از مطرح‌ترین مراکز آموزشی کشور محسوب می‌شود.

۷- انتشارات پارسیان دانش پندار

انجام کلیه خدمات نگارش، ترجمه رسمی و چاپ کتاب و ارائه مشاوره در این زمینه

۸- موسسه پارسیان دانش پندار علم گستر

ارائه دهنده و ناشر دیجیتال انواع نرم‌افزار در بسترهای علمی، آموزشی و تجاری

۹- مرکز آموزش هوایی هما

زیر نظر صندوق بازنشستگی هواپیمایی کشور، ارائه دهنده آموزش‌های دیسپچری خلبانی، مهمانداری و مدیریت هوانوردی

۱۰- مرکز آموزش مهارتی و فنی حرفه‌ای علوم پزشکی

ارائه دهنده آموزش مهارتی و حرفه‌ای در زمینه علوم پزشکی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۱۱- آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای پارس

خدمات حرفه آموزی و توسعه مهارت پذیران در حوزه‌های مالی و بازرگانی

ماکان آریا پارسا – مدیر عامل و بنیان گذار گروه بین المللی پارس پندار نهاد

دکتر ماکان آریا پارسا که در سن ۳۸ سالگی توانسته عنوان یکی از موفق‌ترین کارآفرینان ملی را از آنِ خود کند، موسس و رئیس هیئت مدیره گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد است. همان طور که گفتیم؛ پارس پندار نهاد سرمایه گذار سریال قطب شمال است. این جوانِ برجسته ایرانی که در رشته کارآفرینی و مدیریت کسب و کار تحصیل کرده، بیش از ۲۰ جلد کتاب به رشته تحریر درآورده است.

بازی ماکان آریا پارسا در سریال قطب شمال

شاید غیر قابل باور به نظر برسد، اما واقعیت این است که فعالیت های ماکان آریا پارسا تنها به کارآفرینی محدود نمی شود. او به تازگی وارد دنیای بازیگری و خوانندگی شده است. سریال قطب شمال اولین تجربه بازیگری آریا پارسا مقابل دوربین است و به اعتقاد خیلی از افراد، به خوبی از عهده نقش خود در این سریال برآمده است. دکتر آریا پارسا که روحیه ای ماجراجویانه ای دارد، تهیه کننده کنسرت های فرزاد فرزین نیز هست و همکاری دیرینه ای با این خواننده خوش صدا دارد. این کارآفرین کاربلد که دست بر قضا گواهینامه خلبانی و پرواز نیز دارد، نمونه بارز یک جوان موفق ایرانی است!

نظر شما