شناسهٔ خبر: 67112420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دربی سرخابی‌ها در نبرد ملی ایران-ازبکستان

تقابل احتمالی استون اورونوف و ابوالفضل جلالی از جذابیت‌های ایران و ازبکستان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوستون ارونوف ستاره تیم فوتبال پرسپولیس یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی ازبکستان در بازی با ترکمنستان بود و با نفوذهای پرتعداد و استارت‌های انفجاری که داشت خط دفاعی ترکمنستان را به چالش کشید و یک گل زیبا هم وارد دروازه این تیم کرد.

با توجه به اینکه احتمال حضور صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در سمت چپ و راست تیم ملی وجود دارد اورونوف در هر سمتی از زمین که به میدان برود در تقابل با استقلالی‌های تیم ملی قرار می‌گیرد و صحنه‌های جالبی شکل خواهد گرفت.

اورونوف در تیم ملی ازبکستان برخلاف پرسپولیس در سمت راست به میدان می‌رود و در پستی حضور پیدا خواهد کرد که اگر امیر قلعه‌نویی از ابوالفضل جلالی استفاده کند تقابل دو بازیکن که از بهترین‌های لیگ بیست و سوم بودند شکل خواهد گرفت، اورونوف با گل‌های مهمی که در هفته‌های پایانی برای پرسپولیس به ثمر رساند در روند قهرمانی این تیم نقش موثری داشت و ابوالفضل جلالی یکی از بهترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر بود که در طول فصل با 10 پاس گل در کنار ریکی آلوز گل‌سازترین بازیکن لیگ برتر لقب گرفت، تقابل این دو بازیکن از جذابیت‌های مسابقه ایران و ازبکستان خواهد بود.

2042114

البته این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی از میلاد محمدی که تجربه بالاتر و خصوصیات دفاعی بیشتری دارد استفاده کند و ملی‌پوش لژیونر را مامور مهار ستاره پرسپولیسی تیم ملی ازبکستان کند.

اورونوف در جریان بازی‌های ازبکستان برای بالانس بیشتر خط حمله این تیم گاها در سمت چپ زمین هم حضور پیدا می‌کند و نفوذهایی هم از آن سمت انجام می‌دهد، با توجه به اینکه بازیکنان هنگ‌کنگ نفوذهای پرتعدادی از سمت راست خط دفاعی تیم ملی انجام دادند به احتمال زیاد صالح حردانی جانشین آریا یوسفی خواهد شد و در آن سمت تقابل یک پرسپولیسی و یک استقلالی جذاب خواهد بود.

جدال در کناره‌های زمین یکی از جذابیت‌های مسابقه ایران و ازبکستان خواهد بود و باید دید که بازیکنان کدوم تیم عملکرد بهتری خواهند داشت، از دیگر نکات جالب حضور احتمالی مهدی ترابی در سمت چپ خط هافبک تیم ملی ایران است و او برای تقویت خط دفاعی در کنار مدافع چپ ایران در مقابل هم تیمی خود قرار خواهد گرفت و این اتفاق هم می‌تواند صحنه‌های جالبی خلق کند.

نظر شما