شناسهٔ خبر: 67111036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان تاکید کرد؛

نقش موثر نمایشگاه های تجاری در رشد اقتصادی | توان بالای صنعت ساختمان گلستان

گرگان- یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی گلستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان خبرداد و گفت: رویدادهای نمایشگاهی در رشد اقتصادی بسیار موثر است.

صاحب‌خبر -

مهرداد یزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با تاکید بر این که رویدادهای نمایشگاهی در رشد اقتصادی بسیار موثر است، اظهار کرد: کشورهای پیشرفته و صنایع مطرح دنیا همواره بازاریابی نمایشگاهی را به عنوان یک اصل مهم در تجارت خود نگاه می کنند و برنامه ریزی و تمرکز ویژه ای روی حضور حداکثری، تبلیغات و برگزاری باشکوه رویدادها دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان با بیان این که امروزه شاهد برند شدن کشورهای توسعه یافته در زمینه رویدادهای نمایشگاهی هستیم، افزود: خوشبختانه در کشور ما هم زیرساخت های بسیار مجهزی برای نمایشگاه ها فراهم است و طی سال های گذشته هم رویدادهای موثری برگزار شده اما نیازمند تقویت این رویدادها هستیم.

یزدی، گلستان را یکی از قطب های مطرح نمایشگاهی کشور برشمرد و گفت: نمایشگاه ساختمان گلستان به دلیل حضور برندهای مطرح همواره مورد استقبال فعالان ساختمانی قرار گرفته و در دوران پس از کرونا شاهد حضور گسترده تر شرکت ها هستیم.

وی با تاکید بر این که صنایع ساختمانی استان توان بالایی در کشور دارند، تصریح کرد: برندهای مطرح استان حتی در خارج از مرزها هم بازار خوبی کسب کرده اند و مشارکت آن ها در برنامه های نمایشگاهی نه تنها برای توسعه بازار آن ها مزیت محسوب می شود بلکه در بهبود اقتصاد گلستان هم تاثیرگذار خواهد بود.

یزدی از حضور ۷۰ شرکت در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان با سه عنوان نمایشگاهی در بخش های تجهیزات، تاسیسات، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره و ماشین آلات وابسته و کاشی و سرامیک، سنگهای تزئینی چینی و شیر آلات بهداشتی و صنایع وابسته خبرداد و یادآور شد: این نمایشگاه از ۲۲ الی ۲۵ خرداد در نمایشگاه بین المللی گلستان برگزار می شود و ساعت بازدید آن ۱۷ الی ۲۲ است.

نظر شما