شناسهٔ خبر: 67110061 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رکنا گزارش می دهد

از اول سال جسد مجهول الهویه 5 کارتن خواب در آبادان کشف شد / 204 معتاد متجاهر توسط بهزیستی استان اسکان داده شدند

رکنا اجتماعی، در فصل گرم مرگ کارتن خواب ها در استان های گرمسیر کشور قابل تامل می شود.از اول سال جاری 5 جسد مجهول الهویه که همه آنها افراد کارتن خواب بودند در آبادان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از رکنا، از اول سال جاری 5 جسد مجهول الهویه   که همه آنها افراد کارتن خواب بودند در آبادان کشف شده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت: با توجه به اینکه در برخی از ساعات روز گرمای آبادان بیش از 50 درجه سانتیگراد است و کارتن خواب ها نیز مکان یا سرپناهی زیادی در شهر  ندارند ممکن است این امر باعث مرگ آنها در روزهای گرم تابستان شده باشد.

در ماه های گذشته پیدا شدن چند جسد و مرگ مشکوک در نقاط مختلف شهر به پلیس آبادان مخابره شده بود و پلیس این موضوع را تایید کرده و گفته است که اجساد متعلق به افراد بی خانمان و کارتن خواب است که اکثر آنها مجهول الهویه هستند.

پلیس اعلام کرده  احتمال آن می رود که با توجه به گرمای شدید هوا این کارتن خواب ها  فوت کرده باشند یا اینکه این افراد به دلیل بیماری  یا مصرف بیش از حد مواد مخدر یا هر مورد دیگری به کام مرگ فرورفته اند.

رئیس بهزیستی استان نیز در گفت و گو با رکنا تاکید داشت که برنامه هایی برای سرپناه دادن به کارتن خواب ها انجام گرفته است و طی یکسال گذشته به 204 معتاد متجاهر سرپناه داده شده است.

 

 

نظر شما