شناسهٔ خبر: 67107678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

‌کانون شورشی؛ چاقویی که دست خود منافقین را برید

هادی رضایی

کانون شورشی ناراضیان اشرف، سران منافقین را چنان به استیصال کشانده؛ که برای مدیریت وضعیت بحرانی حاکم بر این گروهک، روی به شناسایی و حذف فیزیکی اعضای این کانون آورده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه سیاست: گروهک تروریستی منافقین را عموم جامعه به جنایت‌های بزرگی می‌شناسند که علیه مردم کشورمان انجام داده‌اند، از ترور ۱۷ هزار انسان بی گناه و همکاری با صدام در حمله به خاک ایران تا امروز که در ترور دانشمندان هسته‌ای، افزایش تحریم‌ها و آشوب‌ها و … نقش داشته‌اند. اما نکته قابل توجه این است که این گروهک تنها علیه مردم کشورمان جنایت نکرده بلکه حتی با نقض فاحش حقوق بشر جنایات مختلفی را هم علیه اعضای خود هم، انجام داده‌اند. به نحوی که امروز نیروهای این تشکیلات تروریستی از بدیهی‌ترین حقوق خود به عنوان یک انسان محروم هستند.

تشدید این فشارهای غیر قابل تحمل از سوی مقامات منافقین علیه نیروهای این گروهک اما باعث شکل گیری موج گسترده‌ای از نارضایتی و اختلافات بی سابقه در داخل این سازمان شده است.

این نارضایتی علیه سران منافقین به حدی افزایش پیدا کرده است که بنا بر اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی از سوی ادمین سابق منافقین، اعضای ناراضی اقدام به راه اندازی کانون شورشی ناراضیان در این کمپ کرده‌اند. البته افزایش مرگ و میرهای مشکوک در داخل این گروهک هم از عوامل شکل گیری این کانون است.

اما نکته جالب توجه اینجاست که کانون شورشی منافقین، که روزگاری قرار بود به عنوان نیرویی برای مقابله با جمهوری اسلامی از سوی منافقین مورد استفاده قرار گیرد امروز با شعار مرگ بر رجوی گریبانگیر خودشان شده و این گروهک تروریستی را در داخل در آستانه‌ی فروپاشی قرار داده است.

گفته می‌شود کانون شورشی ناراضیان اشرف، سران منافقین را چنان به استیصال کشانده؛ که برای مدیریت وضعیت بحرانی حاکم بر این گروهک، روی به شناسایی و حذف فیزیکی اعضای این کانون آورده‌اند. شکل گیری این کانون نشان از آن دارد که فشارعلیه نیروها به قدری بالا رفته که اعضا در نهایت با وجود خفقان و استبداد حاکم بر کمپ اشرف مجبور بر غلبه به ترس خود شده و مقابل سران ایستادگی کنند.

‌کانون شورشی؛ چاقویی که دسته خود منافقین را برید

بحران فزاینده حاکم بر منافقین در کمپ اشرف، علاوه بر قتل‌های سازماندهی شده؛ باعث تشدید سرکوب و شدت گرفتن بازرسی‌های افراد حاضر در کمپ اشرف شده است چنین امری حتی باعث بروز نارضایتی و اختلافات جدی بین اطلاعات گروهک و ستاد داخلی آن هم شده است.

شعارهای مرگ بر رجوی از داخل گروهک؛ با حساسیت ویژه ستاد داخلی منافقین روبر شده از این‌رو آنها با جعل ناشیانه تعدادی از تصاویر غیر واقع و فیک سعی دارند صحت اطلاعات منتشر شده در ارتباط با شکل گیری کانون ناراضیان کمپ اشرف را زیر سوال ببرند.

طبق ادعای ادمین سابق گروهک تروریستی منافقین، شکرالله ربیعی اولین قربانی سرکوب ناراضیان مقر اشرف ۳ بوده و یاداور حذف‌های فیزیکی نفرات معترض گروهک در دهه هفتاد و مقر اشرف ۱ است. موضوعی که هشدار عضو جداشده گروهک منافقین مبنی بر افزایش مرگ و میرهای نفرات گروهک ناشی از نشست‌ها، شکنجه‌ها و مرگ‌های اجباری را در به همراه داشته است.

نظر شما