شناسهٔ خبر: 67107459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

هزار اثر به دبیرخانه کتاب سال حوزه ارسال شد

مدیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه گفت: تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه بیست و ششمین همایش کتاب سال حوزه ارسال شده است و احتمال تمدید مهلت ارسال آثار وجود دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عباس اکبرپور روشن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیست و ششمین همایش کتاب سال حوزه در سه بخش کتاب‌های منتشر شده حوزویان در سال ۱۴۰۲، پایان نامه‌های سطح ۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲ و مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از هزار اثر در سه بخش اعلام شده به دبیرخانه همایش ارسال شده و پیش بینی می‌کنیم این تعداد به حدود هزار و ۴۰۰ اثر علمی افزایش یابد.

اکبرپور روشن پایان خرداد ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و گفت: با توجه به درخواست تعدادی از پژوهشگران و مراکز علمی حوزوی برای در نظر گرفتن مهلت بیشتر برای چاپ تولیدات علمی، احتمالاً مهلت ارسال آثار همانند دوره‌های قبلی همایش کتاب سال حوزه تمدید شود.

به گفته مدیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه، جهاد تبیین، فقه معاصر، ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب، زن و خانواده، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی از محورهای ویژه این همایش است.

مدیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش کتاب سال حوزه به آدرس اینترنتی ketabehowzeh.ismc.ir مراجعه کنند.

نظر شما