شناسهٔ خبر: 67105320 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سرعت‌بخشيدن به فرآيند صدور پروانه و گواهي ساختماني در منطقه 21

صاحب‌خبر -
سرعت‌بخشيدن به فرآيند صدور پروانه و گواهي ساختماني در منطقه 21
خبرگزاری آریا - معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 21 از سرعت‌بخشیدن به فرآیند صدور پروانه و گواهی ساختمانی در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ "محمدعلی ملیحی" در این باره گفت: تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند صدور پروانه ساختمانی و گواهی ساختمانی از لحاظ زمانی که موجب رضایتمندی شهروندان می شود.
وی در ادامه بیان کرد: در این زمینه شورای عام صدور پروانه تشکیل و مواردی که در صدور پروانه تکراری است و موجب طولانی شدن زمان صدور پروانه و گواهی ساختمان می شود و در شورای معماری زمان‌بر بود، حذف شد. زیرا صدور سریع پروانه باعث جذب سازندگان در منطقه می شود که این امر برای منطقه درآمدزا و باعث تشویق سازنده می شود.
ملیحی در خصوص تمدید "بند ت" در منطقه تصریح کرد: در بودجه 1402 بند ت بود که امسال تا شهریور سال 1403 نیز تمدید شد و اجازه به مناطق داده شد تا پرونده های که دارای رای ماده صد هستند امکان توافق و بسته شدن و اجرای آرای ماده صد در منطقه صورت پذیرد.
معاون شهرسازی و معماری منطقه 21 در پایان یادآور شد: به مانند سال گذشته با کمک و هم افزایی بین معاونت شهرسازی و معماری، روابط عمومی و نواحی صورت گرفت و پرونده های زیادی حل و فصل شد؛ امسال نیز برآنیم با تمدید "بند ت" پرونده های دیگر باقی مانده رسیدگی و حل شود.
انتهای پیام/

نظر شما