شناسهٔ خبر: 67104377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حسینی: اقدامات شهید جمهور در ورزش فراموش شدنی نیست

صاحب‌خبر -
حسینی: اقدامات شهید جمهور در ورزش فراموش شدنی نیست
خبرگزاری آریا - رئیس فدراسیون بوکس، گفت: اقدامات شهید جمهور و دولت ایشان در حوزه ورزش فراموش شدنی نیست و خانواده بزرگ ورزش ایران اسلامی، همیشه قدردان این شهید بزرگوار خواهند بود.

سیدروح‌الله حسینی در خصوص اقدامات دولت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حوزه ورزش، بیان کرد: اقدامات دکتر رئیسی در ورزش کشور بر هیچکس پوشیده نیست و جامعه ورزش همیشه قدردان زحمات و نگاه ویژه این شهید بزگوار هستند.
وی افزود: برگزاری دو مراسم تجلیل از قهرمانان در فاصله زمانی کوتاه با حضور شخص رئیس جمهور، نشان از اهمیت ورزش برای شهید جمهور دارد. ایشان همیشه پیگیر مشکلات فدراسیون‌ها و ورزشکاران بودند و خانواده بزرگ ورزش کشور، هیچگاه زحمات وی را فراموش نخواهند کرد. وی بر ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین رسیدگی به قهرمانان تاکید داشتند.
حسینی افزود: توجه دولت به ورزش و تاکید آیت‌الله رئیسی بر ساخت مجموعه جدید و بزرگ ورزشی در تهران که بتواند میزبان رویدادهای بزرگ آسیایی و جهانی باشد، از اقداماتی بی‌نظیر است.
رئیس فدراسیون بوکس، گفت: همانگونه که شهید جمهور و سایر دولت‌مردان تاکید داشته و دارند، ما در ورزش نیز هیچگاه کار را زمین نگذاشته و با تمام توان به دنبال اجرایی کردن برنامه‌ها هستیم تا به اهداف‌مان دست یابیم.
وی گفت: باید از شخص وزیر ورزش نیز تشکر کنم که انصافا در این چند ماه برای تمامی فدراسیون‌ها وقت گذاشته تا مشکلات برطرف شود و همه بتوانند با قدرت بیشتری به کار ادامه دهند.

نظر شما