شناسهٔ خبر: 67103907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مفتی عمان خواستار تامین سلاح و غذا برای مردم فلسطین شد

مفتی عمان از همه مسلمانان خواست تا اضافه اموال خود را به تامین غذا و سلاح برای مردم غزه اختصاص دهند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، احمد بن حمد الخلیلی، مفتی عمان در مطلبی در که شبکه ایکس منتشر شد، تصریح کرد: «عمیق‌ترین همدردی‌ها، گرم‌ترین تسلیت‌ها و صمیمانه‌ترین دعاهایمان را تقدیم ملت برادر فلسطین، به‌ویژه مردم غزه می‌کنیم؛ در مصیبت بزرگی که بر اثر خیانت وحشیانه رژیم صهیونیستی در سرزمین عزیز غزه رخ داد و موجب جان باختن مردان، زنان و کودکان و همچنین تعدادی از اسرا شد. ما برای خود و آنها تسلیت می‌گوییم و شهادت شهدای صالح را تبریک می‌گوییم. خداوند ایشان را قبول فرماید و درجاتشان را بالا ببرد و خداوند دشمن خائن را شرمنده و او را درس عبرتی برای مردم قرار دهد.»

در ادامه این مطلب آمده است: «با وجود این، ما به پیروزی بزرگ و فتح نزدیک خوش‌بین هستیم، زیرا این حکم خدا در خلقت اوست.»

مفتی عمان در ادامه این توییت از همه مسلمانان خواست در این روزهای مبارک بخشی از اموال خود را به ملت ستمدیده فلسطین به ویژه اهالی غزه اختصاص دهند و به آنها غذا و سلاح و دیگر مایحتاج زندگی را برسانند و تاکیدکرد که انفاق در این مورد بر هر مسلمانی واجب است.

در همین رابطه وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که دست کم 147 فلسطینی در حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی در عملیات آزادسازی 4 اسیر در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به آزادی این چهار اسیر در غزه اعلام کرد که مقاومت همچنان تعداد زیادی از اسرای اسرائیلی را در اختیار دارد و قادر است به تعداد آنها بیفزاید.
 

نظر شما