شناسهٔ خبر: 67103713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پوشش زنده و ویدیویی مراسم بازی‌های یوبیسافت ۲۰۲۴ | ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۱ خرداد پوشش زنده و ویدیویی مراسم بازی‌های یوبیسافت ۲۰۲۴ | ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۱ خرداد

در ادامه کنفرانس‌های ویدیو گیمی امسال و پس از برگزاری افتتاحیه سامر گیم فست و همینطور رویداد ایکس باکس، امشب هم قرار است شاهد پخش مراسم یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ باشیم؛ مراسمی که در آن شرکت فرانسوی به نمایش و معرفی جدید‌ترین بازی‌های خود خواهد پرداخت و احتمالا شاهد نمایش بازی‌های مختلفی از اسسینز کرید

صاحب‌خبر -

در ادامه کنفرانس‌های ویدیو گیمی امسال و پس از برگزاری افتتاحیه سامر گیم فست و همینطور رویداد ایکس باکس، امشب هم قرار است شاهد پخش مراسم یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ باشیم؛ مراسمی که در آن شرکت فرانسوی به نمایش و معرفی جدید‌ترین بازی‌های خود خواهد پرداخت و احتمالا شاهد نمایش بازی‌های مختلفی از اسسینز کرید شدو گرفته تا ریمیک پرنس آو پرشیا Sands of Time خواهیم بود. 

مراسم یوبیسافت از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد و ما هم در زومجی، از نیم ساعت زودتر یعنی ساعت ۲۲ به‌صورت زنده و ویدیویی آن را پوشش خواهیم بود و خوشحال می‌شویم تا در کنار شما این مراسم را تماشا کنیم. پخش زنده زومجی از آپارات و یوتیوب و ادامه همین صفحه در دسترس خواهد بود. همچنین تمام اخبار و تریلرهای مراسم هم در سریع‌ترین زمان ممکن در سایت و شبکه‌های اجتماعی زومجی منتشر خواهند شد. 

techsiro Logo

آی‌پینز حامی پخش زنده زومجی از رویداد یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ | مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی 24 ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)

منبع: zoomg-369109

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

پوشش زنده زومجی از نمایش بازی‌های جدید ایکس باکس ۲۰۲۴ | ساعت ۲۰

ادامه مطلب

پوشش زنده و ویدیویی زومجی از افتتاحیه سامر گیم فست؛ ساعت ۲۳:۵۵ جمعه

ادامه مطلب

پوشش ویدیویی زنده کنفرانس ایکس باکس در نمایشگاه بازی توکیو | ساعت ۱۲

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما