شناسهٔ خبر: 67103558 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علیپور در گفت وگو با مهر خبر داد؛

نام نویسی آموزش دوره های مختلف قرآن موسسه ثقلین آغاز شد

سمانه نوری زاده قصری

رقیه علیپور مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین گفت:  ثبت نام ترم تابستان دوره های قرآنی به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رقیه علیپور مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیتهای قرآنی این موسسه گفت: ثبت نام ترم تابستان دوره های قرآنی به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

وی گفت: آموزش در این دارالقرآن به گونه ای طراحی شده که همه افراد در سنین مختلف می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری در دوره های مختلف قرآنی (حفظ، قرائت (روخوانی و روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید و صوت و لحن) تثبیت، ترجمه و مفاهیم، مترجمی زبان قرآن، احکام، نهج البلاغه) شرکت نمایند...

علیپور ادامه داد: شکل اجرای طرح به صورت تلفنی به این صورت است که برای ثبت نام در دوره های تخصصی، ابتدا یک آزمون تعیین سطح قرائت و چند تست هوش و حافظه از افراد گرفته می‌شود. بعد مطابق با نتیجه آزمون‌ها افراد وارد دوره ها میشوند.همچنین ثبت نام در دوره های عمومی به صورت تعیین سطح اولیه و مدت دوره مطابق با علاقه شرکت کنندگان میباشد.

علیپور گفت: در دوره تلفنی برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم، هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و به آموزش هر چه بهتر قرآن آموزان کمک میکنند.

وی ادامه داد: در دوره حضوری نیز علاوه بر تدریس و پرسش و پاسخ ، طبق برنامه جامعی که ارائه میشود ، عزیزان میتوانند وارد کلاسها شده و مراحل آموزش را طی کنند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این مرکز در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند همچنین جهت ثبت‌نام با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما