شناسهٔ خبر: 67101408 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ايستگاه‌ها و سرپناه‌هاي حمل‌ونقل عمومي منطقه8 بازسازي مي‌شود

صاحب‌خبر -
ايستگاه‌ها و سرپناه‌هاي حمل‌ونقل عمومي منطقه8 بازسازي مي‌شود

خبرگزاری آریا-معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8 گفت: بهسازی و بازسازی کلیه ایستگاه‌های اتوبوس عادی، تندرو و تاکسی در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجید سلمانی با اشاره به لزوم حفظ و نگهداری تجهیزات ترافیکی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: طرح بهسازی و جلوگیری از فرسودگی کلیه ایستگاه‌های اتوبوس عادی ، تندرو وتاکسی در پایانه‌ها و معابر سطح منطقه با هدف رفع نواقص و نوسازی خطوط این ناوگان در حال انجام است.
وی مجموعه اقدامات عوامل اجرایی معاونت ترافیک منطقه در این راستا را رفع ایرادات برقی و تقویت روشنایی، مرمت سازه سرپناه‌ها با مواد اولیه مستحکم، تعویض پوشش پلی‌کربنات سقف ایستگاه‌ها، تعویض و نصب تابلوهای اطلاعاتی ایستگاه‌ها  و... عنوان کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8 در پایان اظهار کرد: تاکنون بهسازی و رفع نواقص سرپناه پایانه‌های اتوبوسرانی علم و صنعت و اسلام پناه و ایستگاه‌های بی‌آرتی چهارراه تهرانپارس، سبلان در خیابان دماوند، سبلان در بزرگراه امام علی(ع)، وحیدیه و همچنین ایستگاه‌های عادی میدان قمربنی‌هاشم(ع)، درمانگاه مریم(غربی و شرقی)، شهید باقری(شمالی و جنوبی)، رشید (شمالی و جنوبی)، فلکه اول تهرانپارس(غربی و شرقی)، خاور، گلبرگ، نیکچه فراهانی (غربی و شرقی) در سطح نواحی سه‌گانه منطقه اجرا شده و برای سایر ایستگاه‌ها نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی


نظر شما