شناسهٔ خبر: 67099426 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ویدیو جدیدی از انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شد

صاحب‌خبر -

یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال به Despicable Me 4 و بازگشت مینیون‌های دوست داشتنی مربوط می‌شود که ویدیو تبلیغاتی جدیدی را دریافت کرده است.

استودیو ایلومینیشن امروزه به یکی از غول‌های صنعت انیمیشن‌سازی تبدیل شده که هر ساله با آثاری متنوع و جذاب طرفدارانش را به وجد آورده و رکوردهای قابل توجهی را در گیشه سینما به ثبت می‌رساند. استودیویی که به زودی با دنباله مورد انتظاری به نام Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) به استقبال مخاطبینش خواهد آمد تا اتفاقات شگفت انگیزی را به تصویر بکشد. دنباله‌ای که توسط کریس رناد کارگردانی شده و از صداپیشگانی همچون استیو کرل، کریستن ویگ، ویل فرل و جوئی کینگ بهره برده است.

با توجه به این که پیش فروش بلیط‌های این انیمیشن جذاب به صورت رسمی آغاز شده، استودیو ایلومنیشن ویدیویی اختصاصی را منتشر کرده تا این موضوع را جشن بگیرد. ویدیویی تماشایی که سر و کله زدن گرو با مینیون‌های زرد رنگ و دوست داشتنی را به معرض نمایش گذاشته و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

تنها ۱ ماه دیگر در تاریخ ۳ ژوئیه (۱۳ تیر) می‌توانید شاهد اکران انیمیشن Despicable Me 4 بر پرده سینماهای جهان باشید.

منبع: کامیک‌بوک

گلدون گیمفا جهت تزئین سایتboy gamerShayan.:::E30::.X_Wolverine_X𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀᚱ.ᚻnero son of vsmdTES fanessi007اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)????SaeidعرشیاDark.Elden-LordFidoبهنامخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)DARKSIRENmore

نظر شما