شناسهٔ خبر: 67099182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دستورات عجیب مربیان خاص فوتبال اروپا؛

مارسکا و یک تصمیم عجیب: نمک و فلفل ممنوع!

انزو مارسکا به تازگی اعلام کرد استفاده از نمک و فلفل در غذای بازیکنان چلسی ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرمربیان تیم‌های فوتبال در بسیاری از اوقات باید یک تکنسین همه کاره باشند و برای اینکه تیمشان بهترین نتیجه ممکن را به دست بیارد، باید در برخی از اوقات کارهای عجیبی انجام دهند. آنها جدای از نکات اصلی هر اتفاقی، باید توجه خاصی به جزئیات داشته باشند و برای همین تصمیمات عجیبی از مربیان فوتبال شاهد بودیم. بسیاری از آنها به مانند یک فرمانده ارتش، خط چروک لباس را عامل باختشان می‌دانند و جریمه در نظر می‌گیرند. اکنون قصد داریم دیوانه‌وارترین تصمیمات برخی از سرمربیان فوتبال را بررسی کنیم چون به تازگی انزو مارسکا به عنوان سرمربی چلسی تصمیم عجیبی گرفته است.

انزو مارسکا
سرمربی قهرمان چمپیونشیپ، اخیرا سرمربی جدید چلسی شد و این ایتالیایی با کادری خاص به استمفورد بریج می‌رود و این کادرفنی باید تصمیمات مارسکا را در تیم اعمال کنند. مارسکا در اولین اقدام خود، منوی غذاخوری تیم را تغییر داد و جدای از آن، استفاده از نمک و فلفل را در غذای بازیکنانش ممنوع اعلام کرد.

2031750

جیووانی تراپاتونی
تراپاتونی به شدت از قارچ بدش می‌آمد و همچین شخصی هدایت تیم ملی ایرلند را برعهده گرفت که بسیاری از بازیکنان این تیم، طبق فرهنگ کشورشان، عاشق خوردن قارچ بودند؛ از رختکن ایرلند اعلام می‌شد که برای آنها تفاوتی ندارد قارچ در شرایطی باشد، ایرلندی‌ها از آبپز، سوخاری و خام را مصرف می‌کنند. تراپاتونی پس از اولین بازی دوستانه تیمش، وقتی بوی قارچ به مشامش خورد، علی‌رغم پیروزی برابر کلمبیا، سر بازیکنان تیمش فریاد زد و خوردن قارچ در اردوی تیم ایرلند ممنوع شد.

2031751

پائولو دی کانیو
دی کانیو همیشه رفتارهای عجیب و قابل توجهی داشت اما در ساندرلند، تصمیماتش واقعا عجیب بود. او ابتدا تصمیم گرفت که وجود یخ در نوشیدنی‌ها را ممنوع کند و هیچ بازیکنی اجازه نداشت در تمرین یا در تیم، آب خنک بنوشد. او حتی در زمانی که بازیکنانش به حمام می‌رفت، به آنها دستور می‌داد که نباید از آب سرد در باشگاه استفاده کنند و این موضوع با یک تصمیم دیگر همراه شد؛ دی کانیو اواز خواندن در رختکن و در حمام هم ممنوع کرد اما خودش 2 هفته بعد از آن برکنار شد!

2031752

ژوزه مورینیو
در جریان یکی از اردوهای منچستریونایتد، بازیکنان این تیم بر سر پلی استیشن بازی کردند جنجال عجیبی خلق کردند و در نهایت آقای خاص، تمام تیمش را 48 ساعت از انجام بازی های الکترونیک منع کرد.

2031754

جان توشاک
توشاک در سال 2004 برای دومین دوره هدایت ولز را بر عهده گرفت و برای اینکه بتواند ولز را به یک موفقیت بزرگ برساند، انگیزه‌های زیادی داشت اما به نقل از بازیکنان این تیم، توشاک حتی از نظر تاکتیکی هم هیچ تفاوتی در تیم اعمال نکرد و فقط سس را ممنوع کرد.

2031755

نظر شما