شناسهٔ خبر: 67097999 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بهترین دارالترجمه در رشت کجاست؟

اخذ ویزا و مهاجرت، پروسه‌ای جذاب و در عین حال دلهره‌آور و طاقت‌فرسا است که با داشتن اطلاعات و دانش کافی می‌توانید به سلامت از آن عبور کنید و به خواسته خود برسید.

صاحب‌خبر -

اخذ ویزا و مهاجرت، پروسه‌ای جذاب و در عین حال دلهره‌آور و طاقت‌فرسا است که با داشتن اطلاعات و دانش کافی می‌توانید به سلامت از آن عبور کنید و به خواسته خود برسید. یکی از مراحل حیاتی در این پروسه، آماده‌سازی مدارک مورد نیاز سفارت است که باید به زبان انگلیسی یا زبان مورد نیاز سفارت، ترجمه رسمی شوند. ، ترجمه رسمی اسناد و مدارک توسط دارالترجمه یا همان دفاتر ترجمه رسمی صورت می‌گیرد. در پروسه اخذ ویزا انتخاب یک دارالترجمه خوب و معتبر از نان شب واجب‌تر است زیرا به شدت در نتیجه ویزا موثر است. ترجمه صحیح و بدون غلط اسناد در کنار خوش قولی و آماده سازی ترجمه‌ها در زمان مقرر اهمیت زیادی دارد، پس اگر ساکن رشت هستید و قصد دریافت ویزا دارید لازم است بدانید کدام دارالترجمه‌های رشت حرفه‌ای هستند.

از این رو، در این مقاله، به معرفی و بررسی چند دارالترجمه رسمی و معتبر در شهر رشت و استان گیلان خواهیم پرداخت که قادر به ارائه خدمات ترجمه رسمی با کیفیت هستند. این لیست با بررسی معیارهای یک دارالترجمه خوب و نظرسنجی در میان هموطنان شمالی که در 5 سال اخیر ویزا دریافت کرده‌اند صورت گرفته است و جالب است اولین دارالترجمه در این لیست بصورت فیزیکی در تهران است ولی به دلیل ارائه خدمات ویژه‌ای همچون ترجمه فوری، ترجمه بدون غلط، سفارش اینترنتی و پست رایگان مخصوص اهالی گیلان از محبوبیت بالایی برخوردار است. پس با ما همراه باشید تا این 4+1 دارالترجمه را خدمتتان معرفی کنیم.

1-دارالترجمه میرپارس (دفتر ترجمه رسمی 532)

8

دارالترجمه رسمی میرپارس یکی از قدیمی‌ترین دارالترجمه‌های ایران است که بصورت اختصاصی و حرفه‌ای تنها در زمینه ترجمه مدارک به زبان انگلیسی فعالیت می‌کند. این تمرکز سبب شده، کیفیت و سرعت عمل در این دارالترجمه مثال‌زدنی باشد.

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، میرپارس در میدان انقلاب تهران واقع شده است ولی ویژگی‌های زیر سبب شده تا در اولویت همشهریان عزیز گیلانی قرار بگیرد و در لیست بهترین دراالترجمه در رشت حضور داشته باشد:

  • مدت زمان ترجمه: با سرچ عباراتی همچون "سریعترین دارالترجمه" یا "دارالترجمه فوری" به این موضوع پی می‌برید که اگر برای ترجمه مدارکتان زمان ندارید بهترین انتخاب میرپارس است.
  • کیفیت ترجمه: به دلیل تمرکز بر روی یک زبان، ترجمه‌های انجام شده در دارالترجمه میرپارس بدون نقص بوده و هیچ گونه غلط املایی، نگارشی و گرامری ندارد. ترجمه‌ها در این مرکز از 3 فیلتر عبور می‌کند تا تایید شود.
  • مشتری مداری: مشاوره رایگان، برخورد خوب پرسنل، راهنمایی در زمینه مدارک مورد نیاز سفارت و اخذ تاییدیه‌های لازم از ویژگی‌های بارز این دفتر ترجمه است.

آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب – جنب قنادی سینا – ساختمان 1534 – طبقه اول - واحد3

کد پستی: 1314643716

تلفن: 02166400955

وبسایت: mirpars.com

2-دارالترجمه دکتر مقصود در رشت (دفتر ترجمه رسمی 1048)

9

دارالترجمه رسمی دکتر مقصود در رشت تحت نظارت قوه قضائیه به ترجمه اسناد رسمی می‌پردازد و دارای مجوز شماره 1048 از استان گیلان است. این دفتر ترجمه آماده است تا خدمات ترجمه رسمی را به متقاضیان از شهر رشت، استان گیلان و استان‌های مجاور ارائه دهد. اسناد قابل ترجمه طبق قوانین حاکم ترجمه می‌شوند و در صورت نیاز به تاییدیه‌های دادگستری و وزارت امور خارجه نیز ارسال می‌گردند. دارالترجمه دکتر مقصود ترجمه اسناد را با بالاترین سرعت و کیفیت به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و روسی انجام می‌دهد و خدمات پیک رایگان برای تحویل اسناد ارائه می‌دهد.

آدرس: رشت، خیابان معلم، بین خیابان سعدی و استانداری گیلان، روبروی داروخانه دکتر مجیدی ، ساختمان قصر سفید، طبقه اول شمالی

تلفن: 09112496948

وبسایت: navidmaghsoud.ir

فرایند ترجمه در این دارالترجمه خوب رشت شامل دریافت و ثبت سفارش، ترجمه توسط مترجمین، کنترل نهایی توسط مترجم رسمی و در صورت نیاز ارسال به دادگستری و وزارت خارجه برای تایید است. این دفتر تمامی اسنادی که قابلیت ترجمه رسمی دارند را ترجمه کرده و مهر و سربرگ رسمی را بر روی آن‌ها اعمال می‌کند. دارالترجمه دکتر مقصود همچنین سفارشات ترجمه رسمی از تمامی شهرهای استان گیلان مانند بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود، آستارا و دیگر شهرها را پذیرا است و خدمات مورد نیاز را به صورت کامل و با تاییدات لازم انجام می‌دهد.

3- دارالترجمه گلسار (دفتر ترجمه رسمی 992)

10

سومین مورد در لیست برترین دارالترجمه‌های رشت، دارالترجمه رسمی گلسار است. این دفتر با مدیریت آقای خسرو محمدیان و پروانه مترجمی رسمی شماره 992 از اداره کل فنی قوه قضائیه، یکی از برجسته‌ترین مراکز ترجمه در ایران است. این دارالترجمه با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تدریس و ترجمه، خدماتی حرفه‌ای و باکیفیت ارائه می‌دهد.

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، برج کاوه, بلوک 2, طبقه 6, واحد 12

تلفن: 01332111256

وبسایت: cert-trans.com

تخصص در ترجمه انواع اسناد، مدارک تحصیلی، گواهینامه‌های آموزشی و متون تخصصی، همراه با سرعت بالا و قیمت مناسب، از ویژگی‌های برجسته این مرکز است.

4- دارالترجمه شهر رشت (دفتر ترجمه رسمی 1324)

یک دفتر ترجمه رسمی با سابقه 15 ساله در استان گیلان و شهر رشت خدمات ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک حقوقی را با اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و تضمین صحت و کیفیت ارائه می‌دهد. با توجه به اصول مشتری مداری، قبل از مراجعه، مشتریان می‌توانند از طریق واتساپ مشورت کنند و حتی تصاویر مدارک را ارسال کنند تا در مورد شرایط و هزینه‌ی ترجمه مطلع شوند.

آدرس: رشت، سبزه میدان، جنب آموزشگاه کیش، بن بست مهتاب، ساختمان ونوس، طبقه دوم، واحد

تلفن: 01333244431

وبسایت: citytranslation.ir

این دفتر ترجمه از عواملی همچون دانش زبانی، تخصص، و منابع غنی استفاده می‌کند که ترجمه‌های دقیق و تاثیرگذاری ارائه می‌دهد. همچنین، با استفاده از فناوری‌های تخصصی مانند هوش مصنوعی، خدمات ترجمه مدارک مهاجرتی و شرکتی را با تضمین کیفیت ارائه می‌کند و مسئولیت پذیری بالایی نیز در اطلاع‌رسانی و ارسال ترجمه و کسب رضایت مشتری دارد.

5- دارالترجمه گیل (دفتر ترجمه رسمی 1107 در رشت)

دارالترجمه رسمی گیل به عنوان اولین دارالترجمه رسمی زبان آلمانی در استان گیلان، خدمات ترجمه زبان آلمانی با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان و با هزینه های مطابق با تعرفه قانونی را ارائه می‌دهد. این دارالترجمه با داشتن تجربه و مهارت لازم در زمینه ترجمه، به مشتریان خود خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

آدرس: رشت، گلسار ، خیابان 92 ساختمان 31، طبقه 4

تلفن: 01332131382

وبسایت: gilgerman.ir

از جمله خدمات ارائه شده توسط این دارالترجمه می‌توان به ترجمه رسمی مدارک و اسناد، ترجمه غیر رسمی، ترجمه فیلم، فایل صوتی و انواع کاتالوگ‌ها، و همچنین ترجمه کتاب و مقالات اشاره کرد. با استفاده از این خدمات، مشتریان می‌توانند به راحتی نیازهای ترجمه‌ی خود را برآورده کنند و از کیفیت بالا و قیمت مناسب این خدمات بهره‌مند شوند.

جمع‌بندی

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده و توانسته باشد قدمی هرچند کوچک در مسیر دریافت ویزای شما بردارد. ضمنا اگر شما عزیزان ساکن رشت و استان گیلان تجربه کار با این دارالترجمه ها یا سایر دارالترجمه‌ها را دارید حتما در قالب کامنت با ما به اشتراک بگذارید. باتشکر

نظر شما