شناسهٔ خبر: 67096428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

گرمسار قطب صنعت استان سمنان/ ظرفیت‌ها به‌کارگیری شود

گرمسار- نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس، گرمسار را قطب صنعت استان برشمرد و گفت: باید برای توسعه اقتصادی، موانع پیش روی سرمایه گذاران هموار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عربی غروب یکشنبه در جلسه با فعالان اقتصادی شهرک‌های صنعتی جنت آباد و پایتخت و فعالان حوزه تعاون بخش ایوانکی به میزبانی سالن جلسات بخشداری ایوانکی ضمن بیان اینکه شهرستان گرمسار قطب صنعت استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود چالش‌های پیش روی سرمایه گذاران در غرب استان رفع و موانع به فرصت تبدیل شود.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه شعار سال، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار باید باشد، افزود: این مهم می‌تواند به رونق هر چه بیشتر منطقه کمک کند.

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه بهترین و موفق‌ترین تعاون‌های استان در سطح شهرستان گرمسار فعال است، ابراز داشت: این تعاونی‌ها با عملکرد خود در حوزه کشوری نیز مطرح شدند.

عربی بابیان اینکه صندوق سرمایه گذاری تعاونی‌ها نیازمند توجه ویژه در سطح استان است، تصریح کرد: نگاه و رویکرد متوازن و عدالت محور استاندار سمنان به تمامی مناطق استان، امری ارزشمند که امید می‌رود در شهرستان گرمسار بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: معضل کمبود آب در بخش کشاورزی و صنعت در شهرستان گرمسار نیازمند پیگیری جدی و توجه ویژه است.

به گزارش مهر، در این نشست با حضور استاندار سمنان بیش از ۳۵ نفر از فعالان اقتصادی و تعاون گران بخش ایوانکی نیز حضور داشتند.

نظر شما