شناسهٔ خبر: 67095553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

محمد علی بهمنی در بیمارستان بستری شد محمد علی بهمنی در بیمارستان بستری شد

محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت در پی سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. به گزارش ایسنا، علیرضا بدیع شاعر و از شاگردان محمدعلی بهمنی با تایید این خبر گفت: من با همسر ایشان تماس گرفتم و متأسفانه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان جردن بستری شده و امشب قرار است، متخصص نورولوژی ایشان را معاینه کند و روند درمان

صاحب‌خبر -

محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت در پی سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بدیع شاعر و از شاگردان محمدعلی بهمنی  با تایید این خبر گفت: من با همسر ایشان تماس گرفتم و متأسفانه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان جردن بستری شده و امشب قرار است، متخصص نورولوژی ایشان را معاینه کند و روند درمان ادامه باید. 

به گفته او: همسر محمدعلی بهمنی گفته است که این شاعر، قدرت تکلم خود را از دست داده است.

محمدعلی بهمنی متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول است و «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفترهای شعر او هستند.

همچنین بابازاده نوشت: «محمدعلی بهمنی» شاعر و ترانه سرای نام آشنا به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. بر اساس این گزارش، شب گذشته محمدعلی بهمنی به بیمارستان منتقل و با تشخیص پزشکان در بخش ICU بستری شده است.  اطرافیان و خانواده این شاعر پر آوازه ایرانی، از وخیم بودن احوالات جسمی بهمنی خبر داده اند.

 

منبع: etemadonline-662933

برچسب‌ها:

نظر شما