شناسهٔ خبر: 67093713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئولان بر جلوگیری محصولات تقلبی بازار اهتمام ورزند

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر بازار گفت: مسئولان بر جلوگیری محصولات تقلبی در بازار اهتمام ورزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در آیین اختتامیه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان در کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی به همراه شهید رجایی دو رئیس جمهور و رئیس دولت در تراز انقلاب اسلامی مبتنی بر نظام دینی و ولایی بودند.

وی با یادآوری پیشینه چند هزار ساله کاشان و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری، پیوند آن را با ویژگی‌های ناب دینی و اعتقادی مردم این خطه متذکر شد و گفت: مشارکت جویی در بین اقشار مختلف مردم این خطه موج می‎‌‌‌زند که نشان‌دهنده پویایی و نشاط اجتماعی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، بازدید بیش از 30 هزار نفر از مجموعه باغ فین را تنها طی دو روز 20 و 21 اردیبهشت ماه را متذکر شد و افزود: این میزان بازدید در کنار آمار 2 هزار بازدید از خانه بروجردی‎‌‌ها و تپه‌های سیلک طی این روزها، مایه افتخار برای این شهر هنرپرور محسوب می‌شود.

محمدی‌فشارکی همچنین با گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی گفت: فعالیت بیش از 400 کارگاه و اشتغال بالغ بر یک هزار و 500 نفر در کاشان نشان‌دهنده تلاش و پویایی ارزشمند اساتید و فعالان صنایع دستی در منطقه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز در این آیین با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: قراردادن مسافرت به عنوان یکی از لذت‌های حلال در برنامه روزانه ضروری بوده و این مهم موجب افزایش توان برای مناجات است.

وی به روایتی از مولای متقیان امام علی(ع) در خصوص تکریم میهمان اشاره و تصریح کرد: این تکریم در قالب سه جایگاه استقبال، اختصاص امکانات و بدرقه مسافران باید وجود داشته داشته باشد و مسئولان امر در این زمینه تمام توان خود را به کار بگیرند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، آسفالت باکیفیت معابر، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و غیره را از جمله مصادیق تکریم میهمان ذکر کرد و در خصوص گلایه برخی مسافران از کیفیت سوغات بعضی از شهرهای استان اصفهان گفت: وظیفه دستگاه‌های نظارتی برای ارزیابی کیفیت محصولات و جلوگیری از ورود محصولات تقلبی مهم بوده و در این موضوع اهتمام ورزند و این مهم آبروی شهرها و استان قلمداد است.

وی همچنین در قالب پیشنهادی به مسئولان استان اصفهان تاکید کرد: با همراهی هتلداران، امکان استفاده از هتل‎های استان اصفهان برای زوج‌های جوان در آغاز زندگی مشترک با شرایط ویژه نظیر 50 درصد تخفیف فراهم شود.

انتهای پیام/801/.

نظر شما