شناسهٔ خبر: 67092283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مرد کلیدی رئال مادرید جدا خواهد شد/ راه پسر از پدر جدا می‌شود

پسر کارلو آنچلوتی که در هشت سال گذشته دستیار این سرمربی ایتالیایی در باشگاه‌های بزرگ دنیا بوده قصد دارد که به حرفه سرمربیگری وارد شود و از سال آینده پیشنهادات را بررسی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

در چند ماه گذشته صحبت‌های زیادی در مورد سمت مربیگری رئال مادرید مطرح شد و این احتمال وجود دارد که کارلو آنچلوتی رئال مادرید را ترک کند تا جا برای ژابی آلونسو در این تیم باز شود. این در حالی است که مربی ایتالیایی در دسامبر گذشته قرارداد خود را برای دو سال تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۶ در سمت فعلی خود خواهد ماند.

صرف نظر از اینکه آنچلوتی تابستان آینده بماند یا برود، پسرش راه خود را در پیش خواهد گرفت. داویده آنچلوتی در هشت سال گذشته به ترتیب در بایرن مونیخ، ناپولی، اورتون و رئال مادرید دستیار پدرش بوده اما تمایل دارد خودش سرمربی شود.

همانطور که نشریه آاس گزارش داده، او قبل از تابستان آینده هیچ پیشنهادی را در نظر نخواهد گرفت. آنچلوتی کوچک به ایجنت خود دستور داده که در طی ۱۲ ماه آینده هرگونه پیشنهادی را رد کند، تا در سال ۲۰۲۵ در مورد این مسئله تصمیم بگیرد. داویده پیشنهاد سویا را رد کرده و سهام او به دلیل تلاش‌هایش در رئال مادرید بسیار بالا رفته و بی‌شک اعتبار زیادی دارد و فرصت‌های بسیار خوبی بر سر راهش قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: تمجید باورنکردنی زیدان از ستاره جدید رئال/ امباپه تاریخ می‌سازد و از همه سبقت می‌گیرد

نظر شما