شناسهٔ خبر: 67092244 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

واکنش اسماعیلی به تاییدصلاحیت‌ها در انتخابات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر حسب تکلیف شرعی، تصمیم به ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گرفتم، انگیزه اصلی بنده، تببین و دفاع از گفتمان عزت‌آفرین انقلاب اسلامی برای تداوم راه نورانی شهید عالی‌مقام آیت‌الله رئیسی و استمرار خدمت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بر حسب تکلیف شرعی، تصمیم به ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گرفتم، انگیزه اصلی بنده، تببین و دفاع از گفتمان عزت‌آفرین انقلاب اسلامی برای تداوم راه نورانی شهید عالی‌مقام آیت‌الله رئیسی و استمرار خدمت بود.

محمدمهدی اسماعیلی که به عنوان داوطلب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود، پس از انتشار اسامی ۶ داوطلب احراز صلاحیت‌شده برای این دوره از انتخابات با انتشار بیانیه‌ای، تصریح کرد: به استحضار آحاد ملت بزرگ ایران سربلند می‌رساند پس از شهادت رئیس‌جمهور عزیز و پرتلاشمان حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی و عزیزان همراهش که داغی همیشگی بر جان و روح همه علاقه‌مندان گذاشت، بر حسب تکلیف شرعی، تصمیم به ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گرفتم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: انگیزه اصلی بنده، تببین و دفاعی گفتمان عزت‌آفرین انقلاب اسلامی برای تداوم راه نورانی این شهید عالی‌مقام و استمرار خدمت بود که در سیره و سلوک و مشی عملی استاد عزیزمان، رئیس‌جمهور شهید، کارآمدی و کفایت خود را در کامل‌ترین صورت به منصه ظهور رسانده بود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اینک با احترام به نظر شورای محترم نگهبان و با تقدیر از عزیزانی که در این مدت کوتاه بذل محبت و توجه داشتند، به‌ویژه همکاران خدوم در دولت مردمی که با اعلام حسن ظن خود، مرا ممنون فرمودند، از همه گروه‌ها و اقشار انقلابی و متدین که حمایت و پایمردی خود در صیانت از آرمان‌های بلند رئیس‌جمهور شهید و جامع‌الاطراف را نشان دادند، سپاسگزاری می‌کنم.

وزیر فرهنگ اظهار داشت: از همه دوستداران به تداوم خدمات دولت مردمی، درخواست دارم با قوت در انتخابات شرکت کنند و شخصیتی انقلابی، کارآمد و مطیع ولایت، و دارای بیشترین قرابت به مرام رئیس‌جمهور شهید را، برای سکانداری قوه مجریه انتخاب کنند تا مسیر استقرار کامل دولت اسلامی به‌خوبی طی شود.

در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند متعال عزت و سربلندی رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را مسالت دارم و عاجزانه از درگاه باعظمتش، تحقق این وعده الهی را در حق خودم در وصال به عزیزان شهیدمان آرزو می‌نمایم: فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُون.

 

منبع: ایرنا

نظر شما