شناسهٔ خبر: 67091148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیش بینی ۶۳۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات در ایلام

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از پیش بینی ۶۳۳ شبعه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، فرشید زرگوش روز یکشنبه با اشاره به 633 شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در این استان گفت: 344 شعبه در مناطق شهری و 289 شعبه در مناطق روستایی برای روز هشتم تیرماه میزبان مردم هستند.

دبیر ستاد انتخابات ایلام با بیان اینکه از این تعداد شعبات اخذ رأی در استان، 187 شعبه سیار و 446 شعبه ثابت است، افزود: یک هیئت اجرایی شامل 13 نفر در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هر هیئت اجرایی مشتمل بر 9 نفر معتمد مردمی از اقشار مختلف و 4 عضو اداری است.

زرگوش گفت: عضوهای اداری هیئت‌های اجرایی شامل فرماندار و بخشدار در مرکز شهرستان و بخش‌های مستقل، نماینده دادستانی، نماینده دادگستری و نماینده ثبت احوال است.

وی ادامه داد: بر این اساس در استان 30 هیئت اجرایی در 30 حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (12 شهرستان و 18 بخش) بر عهده دارند.

زرگوش ابراز کرد: جانمایی شعبات اخذ رأی در سطح استان انجام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در هشتم تیرماه در استان فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: در هر شعبه اخذ رأی یک دستگاه احراز هویت  به روز رسانی و مستقر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، استان ایلام دارای 12 شهرستان شامل ایلام، سیروان، چرداول، مهران، ایوان، ملکشاهی، چوار، هلیلان، دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره است.

انتهای پیام/180/

نظر شما