شناسهٔ خبر: 67090677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قاتل زن تبعه خارجی پیش از فرار در ایوانکی دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری زن قاتل تبعه خارجی در ایوانکی در حالی که قصد فرار داشت، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ علی میراحمدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متهم پس از بازداشت و در تحقیقات پلیس، انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام فقدانی مرد 30 ساله تبعه افغانستان ساکن شهرستان دماوند استان تهران و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فرد مفقودی آخرین بار در اطراف بخش ایوانکی گرمسار تردد داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار به صورت تخصصی نسبت به واکاوی موضوع اقدام و پیگیری‌های خود را برای یافتن فرد مفقود آغاز کردند، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که فرد مفقود شده با خانمی که او هم تبعه خارجی است در ایوانکی به صورت تلفنی در تماس بوده و خودروی متعلق به وی چند شب گذشته به علت ایجاد مزاحمت ناشی از به صدا درآمدن دزدگیر توسط گشت کلانتری به پارکینگ منتقل شد است.

میراحمدی با بیان اینکه ماموران از سرنخ های به دست آمده ظن قوی پیدا کردند که فرد مفقود شده با آن خانم ارتباط داشته است، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی‌های لازم نسبت به بازرسی منزل متهم اقدام و متوجه شدند، وی با جمع کردن وسایل خود قصد خروج از کشور را دارد که دستگیر شد.

وی با اشاره انجام تحقیقات فنی و پلیسی پس از زن متهم به قتل، خاطرنشان کرد: این زن سرانجام به قتل مرد 30 ساله با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: با اقرار متهم محل دفن مقتول در باغچه حیاط منزلی که قاتل در آنجا مستخدم بوده، شناسایی و اقدامات لازم قانونی صورت گرفت.

وی از ارسال این پرونده قتل به مراجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاتل با دستور قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی و انجام محاکمه روانه زندان شد.

انتهای پیام/363/

نظر شما