شناسهٔ خبر: 67090416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

نارضایتی کریستیانو: این چه وضعیتی است! (عکس)

تصاویری که از بازی امروز پرتغال-کرواسی منتشر شده‌اند، نشان‌دهنده نارضایتی کریستیانو رونالدو از نیمکت نشینی و شکست تیمش هستند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شنبه‌شب در دیداری که کریستیانو رونالدو به‌طور کامل بر روی نیمکت قرار داشت، با نتیجه ۲-۱ مغلوب کرواسی شد.

پرتغال روز سه‌شنبه هم در آخرین بازی دوستانه پیش از یورو به مصاف ایرلند می‌رود. آنها ۱۱ ژوئن در اولین دیدارشان در مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان، از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف جمهوری چک می‌روند.

یکی از نکات قابل توجه دیدار امشب، حضور رونالدو بر روی نیمکت پرتغال بود. فوق‌ستاره باشگاه النصر در دیدار گذشته مقابل فنلاند به دلیل استراحت غایب بود اما به این دیدار رسید و انتظار می‌رفت در نیمه دوم برای دقایقی به میدان برود اما روبرتو مارتینز نظر دیگری داشت.

در حالی‌که پرتغال در بسیاری از دقایق در خط حمله عملکرد خوبی نداشت اما مارتینز ترجیح داد رونالدو را بر روی نیمکت قرار دهد. بسیاری مدعی شده‌اند او قصد داشته ستاره تیمش را برای دیدار بعدی مقابل ایرلند و بازی‌های یورو آماده نگه دارد اما عکس‌‌هایی که از رونالدو منتشر شده، به وضوح نارضایتی او را از شرایط کنونی نشان می‌دهند.

 

نظر شما