شناسهٔ خبر: 67089551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ویزیت رایگان ۴۲۰ نفر در اردوی جهادی سلامت پاکدشت

اردوی جهادی سلامت در پاکدشت با حضور ۱۵ مشاور و پزشک به منظور ویزیت رایگان پزشکی در قالب پویش بزرگ چله خدمت برگزار و به ۴۲۰ نفر خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، اردوی جهادی سلامت در روستای کلین شهرستان پاکدشت برگزار شد و انواع خدمات چشم پزشکی، شنوایی سنجی، مامایی، مشاوره و دارو به صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی گفت: به همت گروه جهادی  شهید مصطفی صدرزاده، قرارگاه امام رضاز(ع) شهرستان پاکدشت و گروه جهادی حافظین تهران و نیز با همکاری سپاه ثامن الحجج (ع)شهرستان پاکدشت، خدمات پزشکی رایگان در مسجد آیت الله طالقانی ارائه شد.

شیرکوند با بیان اینکه این گروه درمانی در یک روز  420 نفر را ویزیت کردند و در حد نیاز دارو به بیماران ارائه شد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته با حضور 15 مشاور و پزشک  ویزیت رایگان پزشکی در قالب پویش بزرگ چله خدمت به متقاضیان ارائه شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در پایان خاطرنشان کرد: این گروه جهادی از ابتدای سال تاکنون 8 برنامه ویزیت رایگان در محلات و روستاها برگزار کرده و از این پس نیز این اردوی جهادی هر هفته در یکی از روستای شهرستان پاکدشت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما