شناسهٔ خبر: 67088764 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

منابع نفتی به کمک نهضت ملی مسکن آمد/ 10 همت وصول شد منابع نفتی به کمک نهضت ملی مسکن آمد/ 10 همت وصول شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، "محمدرضا مهدیار اسماعیلی" امروز (یکشنبه) در نشست خبری افزود: یکی از مهمترین وعده‌های رئیس‌جمهور شهید تامین و ساخت مسکن بود که هم قانون و هم نیاز کشور بود. وی بیان‌داشت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ابتدا تاکنون از ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار واحد عبور کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، "محمدرضا مهدیار اسماعیلی" امروز (یکشنبه) در نشست خبری افزود: یکی از مهمترین وعده‌های رئیس‌جمهور شهید تامین و ساخت مسکن بود که هم قانون و هم نیاز کشور بود.
وی بیان‌داشت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ابتدا تاکنون از ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار واحد عبور کرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در این زمینه تاکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان منابع جذب شده که ۲۳۴ هزار میلیارد تومان آن به‌طور مستقیم توسط مردم تامین شده و ۱۳۷هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی بوده است.

خبر مرتبط
جدیدترین قیمت مسکن در ۵ منطقه جنوب تهران
جدیدترین قیمت مسکن در ۵ منطقه جنوب تهران

اقتصادنیوز: بازار معاملات مسکن در ۵ منطقه جنوبی تهران، این روزها به لحاظ عرضه فایل فروش آپارتمان در همه بازه‌‌‌های سنی و متراژی به‌خصوص آپارتمان‌‌‌های میانسال و میان‌‌‌متراژ، از تنوع قابل قبولی برخوردار است.


مهدیار اسماعیلی خاطرنشان‌کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شدند که ۷۸۴هزار نفر آنان منجر به قرارداد شده، ۹۵۹ هزار نفر در صف انعقاد قرارداد بوده و بیش از ۴۴۰ هزار نفر نیز نقص پرونده داشتند.

 

همچنین بخوانید
  • معامله نجومی امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن!
  • شرایط جدید بازپرداخت اقساط نهضت ملی مسکن
  • کم لطفی بانک‌ها به نهضت ملی مسکن/ 18 بانک یک ریال تسهیلات پرداخت نکردند+ نمودار
  • ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن تهران+جزئیات

منبع: eghtesadnews-652235

برچسب‌ها:

نظر شما