شناسهٔ خبر: 67088594 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره و انواع پنجره دوجداره نکته بسیار مهم و تاثیر گذار در انتخاب و خرید پنجره می باشد قطعا شما نیز اگر نیازمند خرید هستید این دو فاکتور برای شما نیز مهم می باشد

صاحب‌خبر -

قیمت پنجره دوجداره آوان

 قیمت پنجره دوجداره و انواع پنجره دوجداره نکته بسیار مهم و تاثیر گذار در انتخاب و خرید پنجره می باشد قطعا شما نیز اگر نیازمند خرید  هستید این دو فاکتور برای شما نیز مهم می باشد در ادامه به صورت خلاصه در مورد این دو فاکتور توضیحاتی ارائه شده است ، لازم به ذکر می باشد اگر توضیحات ارائه شده برای شما کافی نبود می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

پنجره دوجداره ارزان قیمت ارزان قیمت در پنجره دوجداره آوان اشاره به این دارد که با حداقل هزینه به دلیل از بین بردن واسطه ها قابل انجام می باشد ، منظور از ارزان قیمت به معنی استفاده از یراق و جنس چیپ برای ساخته پنجره نمی باشد. تمامی پنجره های ارائه شده توسط این دفتر دارای گارانتی بوده و به هیچ عنوان هیچ محصول بی کیفیتی در این دفتر ارائه نمی شود و منظور از پنجره دوجداره ارزان قیمت نیز جنس بی کیفیت نمی باشد.

پنجره دو جداره   آوان ، قیمت پنجره دوجداره upvc در مدل های مختلف قیمت های ذکر شده با ابعاد درون شکل می باشد،جهت تعویض پنجره و برآورد دقیق پروژه خود می توانید ابعاد حدودی درب و پنجره مورد نظر را به تلگرام یا واتساپ دفتر ارسال نمایید و منتظر دریافت پیش فاکتور دقیق و طراح درب و پنجره های مورد نظرتان از سوی کارشناسان ما باشید و یا با دفتر فروش تماس حاصل نمایید و ابعاد خود را به تلگرام یا واتساپ دفتر به شماره ۰۹۳۸۱۳۵۳۵۴۶ ارسال نموده تا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند.

پنجره دوجداره نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

در تعویض پنجره قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

پنجره دوجداره قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

چرا پنجره دوجداره بخریم؟

سرمایه گذاری روی پنجره دوجداره به جای شیشه تک‌جداره، مزایای متعددی را برای خانه شما به همراه خواهد داشت. پنجره دوجداره یک اقدام عالی است که از خانه شما به طور موثرتری محافظت می‌کند و در نهایت هزینه‌های بسیار کمتری از پنجره‌های سه‌جداره را پرداخت خواهید کرد.

بهبود عایق

شکاف بین دو صفحه شیشه‌ای که پنجره دوجداره شما را تشکیل می‌دهد می‌تواند با هوا یا گاز آرگون پر شود. گاز آرگون به ویژه اجازه نمی‌دهد گرما از آن عبور کند، به این معنی که گرما را می‌توان در طول زمستان در خانه شما نگه داشت. به همین ترتیب، در طول ماه‌های تابستان، هوای گرم بیرون به راحتی وارد خانه نمی‌شود پس فضای داخلی شما را خنک‌تر نگه می‌دارد. شیشه Low-E همچنین کارایی پنجره دوجداره را بهبود می‌بخشند زیرا دارای یک لایه بازتابنده از اکسید فلزی است که گرما نمی‌تواند از آن عبور کند.

کاهش قبض انرژی

به لطف عایق بهبود یافته، انرژی صرف شده برای گرمایش یا سرمایش خانه شما صرفه‌جویی می‌شود. با گذشت زمان، این امر می‌تواند صرفه‌جویی قابل ‌توجهی در هزینه‌ها، بسته به رتبه بازده انرژی پنجره‌های جدید شما به همراه داشته باشد.

بهبود امنیت

پنجره دوجداره برای جلوگیری از سرما مقاوم می‌شوند، اما این امر همچنین باعث می‌شود که نسبت به پنجره‌های تک‌جداره در برابر شکستگی مقاوم‌تر باشد. این به محافظت از خانه شما در برابر نفوذ احتمالی کمک می‌کند. برای امنیت بیشتر، باید شیشه‌های سخت شده را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که پنجره‌های شما دارای سیستم قفل چند نقطه‌ای هستند. راه‌های مختلفی برای ایمن‌تر شدن پنجره‌ها وجود دارد. امنیت را می‌توان با استفاده از شیشه‌های امنیتی مقاوم و چند لایه افزایش داد. استفاده از شیشه‌های سخت شده احتمال شکستن شیشه را سخت‌تر از شیشه‌های معمولی می‌کند. استفاده از شیشه‌های لمینت، شکست‌های احتمالی را تقریبا غیرممکن می‌کند، بنابراین سرمایه گذاری روی آن نوع شیشه، به خصوص در سطوح همکف خانه ایده خوبی است.

کاهش سر و صدا

اگر در یک منطقه شلوغ زندگی می‌کنید، سر و صدای بیرون می‌تواند یک مزاحمت دائمی باشد. با این حال، نصب پنجره دوجداره، صدای ورودی به خانه شما را به شدت کاهش می‌دهد. این به این دلیل است که صدا توسط فضای پر از گاز بین پانل‌های شیشه شما جذب می‌شود.

کاهش تراکم

با پنجره دوجداره، رطوبت نمی‌تواند از شیشه‌ها عبور کند، به این معنی که تراکم کمتری در پنجره‌های داخلی ایجاد می‌شود. این موضوع به جلوگیری از هرگونه آسیب ساختاری، قالب و پیامدهای سلامتی کمک می‌کند.

کاهش ردپای کربن

پنجره دوجداره مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهند، زیرا گرما از پنجره‌های شما خارج نمی‌شود. پس مصرف برق و گاز کمتری وجود خواهد داشت و در نتیجه CO2 کمتری ایجاد می‌شود. با استفاده از شیشه دوجداره درجه A++، می‌توانید ۴۰۵ کیلوگرم CO2 در سال را کاهش دهید که معادل ۱۸ درصد از انتشار سالانه CO2 تولید شده توسط یک دیگ بخار است.

نظر شما