شناسهٔ خبر: 67086692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

گرند اسلم جوجیتسو برزیلی استانبول 2024؛سه طلا و یک نقره دستاورد روز دوم ایران/جمع مدال ها به13 رسید

صاحب‌خبر -
گرند اسلم جوجیتسو برزیلی استانبول 2024؛سه طلا و یک نقره دستاورد روز دوم ایران/جمع مدال ها به13 رسید
خبرگزاری آریا - تیم ملی جوجیتسو برزیلی ایران با کسب سه مدال طلا و یک نقره در روز دوم در مجموع با 8 طلا، 4نقره و سه برنز و کسب عنوان قهرمانی رده کمربندی سفید وآبی به کار خود در رقابت های تورجهانی ترکیه پایان داد.

به گزارش خبرگزاری آریا فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی_ رقابت های تورجهانی جوجیتسو برزیلی 2024 به میزبانی استانبول، 19 خرداد ماه در سالن المپیک استانبول پیگیری شد و نمایندگان ایران با کسب چهار مدال دیگر، مجموع مدال هایشان را در طول دو روز به عدد 13 رساندند.
روز گذشته در کمربند سفید و رده سنی جوانان، محمد صدرا بهرامی با پیروزی مقابل رقیبانی از یونان و امارات به فینال راه یافت و بعد از برد در مرحله نهایی مقابل روسیه، مدال ارزشمند طلا را بر گردن آویخت.
مسعود خرابات دیگر نماینده ایران در کمربند بنفش و وزن 120 کیلوگرم، با پیروزی برابر رقیبی از کشور اکوادور در دور پایانی، دیگر مدال طلای امروز را به دست آورد.
حسن جهانگیری در وزن 120 کیلوگرم و کمربند مشکی، در دومین خانه جدول مسابقات، مقابل برزیل ناکام ماند و به مدال نقره بسنده کرد.
تنها نماینده بانوان تیم ملی جوجیتسو برزیلی ایران، فریده شاکری بود که در وزن 75 کیلوگرم و کمربند بنفش به مصاف رقیبان خود رفت، وی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد، در مرحله فینال نیز با پیروزی برابر نماینده دیگری از آسیا موفق شد صاحب گردن آویز طلا شود.
براین اساس، پرونده ملی پوشان ایران با هشت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز و کسب عنوان قهرمانی در کمربندهای سفید و آبی در گرنداسلم ترکیه به پایان رسید.
امیر همسایه مسئولیت سرمربیگری تیم ملی جوجیتسو برزیلی را برعهده داشت و حمیدرضا چاپاری و سمانه سلیمانی به عنوان مربی در دو گروه آقایان و بانوان در کنار وی بودند.

نظر شما