شناسهٔ خبر: 67081544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرماندار شهرستان فیروزه:

شهيد جمهور يک الگوي موفق و يک مدير در تراز انقلاب اسلامي بود

صاحب‌خبر -
شهيد جمهور يک الگوي موفق و يک مدير در تراز انقلاب اسلامي بود

خبرگزاری آریا- شهید رئیسی آرمان های فراموش شده انقلاب را به مجموعه دولت برگرداند و اثبات کرد برای رأی آوری می توان با اخلاق و صداقت، قلوب مردم را جذب کرد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرماندار شهرستان فیروزه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی اثبات کرد که می توان رئیس جمهور بود و اهل تهجد و معنویت هم بود.


مهدی باغیشنی گفت: شهید رئیسی آرمان های فراموش شده انقلاب را به مجموعه دولت برگرداند و اثبات کرد برای رأی آوری می توان با اخلاق و صداقت، قلوب مردم را جذب کرد.


وی خاطر نشان کرد: شأن مدیران در دولت سیزدهم چیزی جز نوکری و خدمتگزاری برای مردم نیست و شهید جمهور یک الگوی موفق و یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی برای نظام بود که رضایت مردم را به همه چیز ترجیح می داد. وی تنها رئیس جمهور مفتخر به عنوان خادم الرضا بود و در مضجع شریف حضرت رضا«ع» به عنوان کانون ترویج و تولید معارف شیعی منشاء خدمات بسیاری بود.  ایشان مصداق بارز آیه شریفه «الشداء علی الکفار و رحماء بینهم» مقاوم در مقابل کفار و خشوع و متواضع در قبال محرومین و ضعفا بود.ایشان شهیدانه زیست و مقام شهادت را کسب کرد.

نماینده عالی دولت در فیروزه  یادآورشد: مردم در انتخابات آتی رئیس جمهوری در شأن انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد بطوریکه اخلاق مداری، تقوا، امیددهی عملی به مردم، بصیرت، هوشمندی و تدبیر، اهل کار جهادی و التزام به قانون، برنامه ریزی براساس بیانیه گام دوم انقلاب را از شاخصه های بارز وی باشد.

 باغیشنی تأکید کرد: تمام ظرفیت و امکانات ادارات اعم از نیروی انسانی و خودرو و تجهیزات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان خواهد بود.


فرماندار شهرستان فیروزه تصریح کرد:رعایت ممنوعیت استفاده از تجهیزات اداری برای تبلیغات انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان طبق قوانین مربوطه الزامیست و ادارات تا استقرار دولت جدید روند خدمات رسانی را داشته باشند.

نظر شما