شناسهٔ خبر: 67078659 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دستگیری دختر قاتل و همدستانش در شیراز دستگیری دختر قاتل و همدستانش در شیراز

سرهنگ "کاووس حبیبی" شنبه 19 خرداد در تشریح این خبر گفت: روز سوم خردادماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز به پلیس اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات

صاحب‌خبر -

سرهنگ "کاووس حبیبی" شنبه 19 خرداد در تشریح این خبر گفت: روز سوم خردادماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز به پلیس اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که دختری جوان با پسری ۳۵ ساله درگیر می شود و او را با سلاح سرد به سختی مجروح می‌کند که جراحات منجر به فوت پسر جوان می انجامد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه قاتل پس از درگیری با دوستانش تماس گرفته و آنها زمینه فرار وی را مهیا می‌کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

سرهنگ "حبیبی" خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی سریعا به مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شیراز اعزام شده و قاتل (دختر) ۳۶ ساله را  دستگیر می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر از دوستان مونث قاتل که در فراری دادن وی نقش موثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، گفت: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اظهار داشت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما