شناسهٔ خبر: 67078275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قم:

موضوع جوانی جمعیت را در استان قم به صورت جدی دنبال می کنیم

قم- استاندار گفت:موضوع جوانی جمعیت را به دلیل آنکه از تاکیدات و منویات رهبر معظم است در استان قم به صورت جدی دنبال می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری عصر شنبه در دومین رویداد استانی جوانی جمعیت بیان کرد: در این ماه، عید بزرگ شیعیان را داریم که عید غدیر خم است و این عید سند محکمی برای شیعیان است.

استاندار قم افزود: اعمال بسیاری در ماه ذی الحجه وجود دارد که باید از فرصت با خیر و برکت این ماه، برای آخرت توشه برداریم.

آقامیری بیان کرد: باید تلاش کنیم زندگی همه ما الگو باشد و سبک زندگی اسلامی را در خانواده و جامعه خود پیاده سازی کنیم.

وی عنوان کرد: امام علی علیه السلام خودش کار خانه را انجام می دادند و این گفته که بانوان باید امور خانه را انجام دهند، نادرست است.

استاندار قم اضافه کرد: اگر بانوان در خانه کاری را انجام می دهند، لطف می کنند و مادران در تربیت فرزندان نقش بسیار مهمی دارند و باید برای تربیت فرزند صالح وقت گذاشت.

آقامیری افزود: فرزندی که با آموزه های دینی تربیت می شود، برای پدر و مادر و اجتماع مایه افتخار و کمترین هزینه و بیشترین فایده را دارد.

وی بیان کرد: اگر فرزند در کانون خانواده به درستی تربیت شود، در این صورت در آینده در جایی که مسوولیت می پذیرد کار خود را به درستی انجام می دهد و برای جامعه موثر خواهد بود.

استاندار قم گفت: امروز فضای مجازی آسیب هایی به همراه دارد که در صورت غفلت از این عرصه، صدمات جبران ناپذیری برای خانواده ها به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موضوع جمعیت و جوانی جمعیت در استان قم بسیار مورد توجه است افزود: این امر مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است و به دهمین دلیل در این عرصه باید قدم های بزرگی برداشت و عقب ماندگی ها را جبران کرد.

وی بیان کرد: پدر و مادر برای تربیت فرزندان در مکتب اهل بیت علیهم السلام نقش بسیار مهمی دارند تا فرزندان در تمامی ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی الگویی برای سایرین باشند در این صورت پدر و مادر به رسالت خود عمل کرده و لذت می برند.

وی افزود: تربیت و احساس مادران در خانواده بسیار مهم است که ممکن است پدر نتواند این نقش را به خوبی ایفا کند.

نظر شما