شناسهٔ خبر: 67077230 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مالک «زخم‌کاری» برگشت

فصل سوم سریال «زخم‌کاری» در حالی از ۲۵ خرداد پخش خودش را آغاز می‌کند که در سری گذشته نتوانست مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش صراط به نقل از  تسنیم، «زخم‌‌کاری3» که صحبت‌ها بر سر انتشار در ایام عید نوروز بود بالأخره قرار است پخش خودش را از جمعه 25 خردادماه آغاز کند. 

این فصل با عنوان انتقام شناخته می‌شود؛ داستانی که قرار است حول محور شخصیت مالک مالکی بگذرد و در واقع جواد عزتی را از سایه خارج کرد. از شخصیتی که در فصل دوم بیشتر استفاده ابزاری شد و مخاطبان بارها در فضای‌مجازی این انتقاد را به سازنده سریال (محمدحسین مهدویان) داشتند «مخاطبان زخم‌کاری مالک را می‌خواهند نه پسرش را!» یا نسبت به وقت و هزینه تماشای سریال انتقاد کردند.

علاوه بر حضور متفاوت مهران غفوریان و بازی خوب رعنا آزادی‌ور که یک تنه بخش‌های زیادی از داستان‌های سریال را پیش می‌برد فصل دوم نتوانست موفقیتی را از آنِ خودش کند. 

بازی ناامیدکننده کامبیز دیرباز در نقش کاراکتر مرموزِ داستان یعنی مسعود طلوعی، مرتضی امینی تبار که میثم را ضعیف‌تر از همیشه به نمایش درآورد و حتی بازی‌های تک و توک امیدوارکننده الناز ملک هم راهی به جایی نبرد.

توضیحاتی درباره توقف سریال «بدل»/پای رضا عطاران در میان است؟

بازگشت جواد عزتی و محوریت دوباره او در سریال «زخم‌کاری» نشان می‌دهد سازندگان سریال متوجه نارضایتی مخاطبان از غیبتِ «مالک مالکی» شده‌اند. چرا که در میان حضور طلوعی و صف آرایی جدید سیما و بقیه کاراکترها برای تصاحب میراث ریزآبادی‌ها، مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت پرده تمام اتفاقات است، نیم‌نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد! 

باید دید فصل سوم «زخم‌کاری» می‌تواند شکست فصل قبلی این سریال را جبران کند و یا دوباره شاهد سناریوهای تکراری مهدویان و همکارانش برای استفاده ابزاری از کاراکترهای مورد علاقه مخاطبان همچون جواد عزتی با نقش مالک مالکی که بسیار مخاطبان سریال در فضای‌مجازی نسبت به حضور سایه‌وار او در جای‌جایِ سریال انتقاد کردند، خواهیم بود؟

 

 

 

نظر شما