شناسهٔ خبر: 67076494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری شفاف باشد

نماینده مردم قشم، ابوموسی، بندرعباس، بندرخمیر، حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نامزدهای شرکت‌کننده باید برنامه‌هایشان را برای حل مشکلات جامعه به صورت شفاف ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

محمد آشوری  شنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های نامزدها در بخشهای مختلف به ویژه برای بهبود وضعیت معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی موجود کاملا روشن و شفاف باشد، گفت: مردم نیز باید هوشیار باشند و فردی اصلح، متعهد، متخصص، ولایتمدار را که در طراز انقلاب اسلامی باشد، انتخاب کنند تا کشور با دولتی مقتدر مسیر رشد و توسعه را طی کند.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق از سوی نامزدهای ریاست جمهوری و پرهیز از بیان هر نوع مطلب و اظهارنظری که منجر به تفرقه و دلسردی از شرکت در انتخابات شود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، نامزدها حرمت همدیگر را حفظ کنند و با کار کارشناسی و علمی، سبب تشویق مردم شده و موجبات حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند.

آشوری با گرامیداشت یاد شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و با اشاره به میدان‌داری ولی فقیه در ثبات ایران اسلامی، گفت: در شرایطی که دوره مجلس یازدهم به پایان رسیده بود، ملت رئیس جمهور خود را در یک سانحه دلخراش از دست داد و شرایط بسیار حساسی بود و احتمال داشت کشور دچار بحران سیاسی شود، اما با هدایت و میدان‌داری ولی فقیه و قانون اساسی هیچ‌گونه مشکلی در اهداف عالی کشور پیش نیامد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مهمترین ویژگی نامزد اصلح را ولایت‌مداری عملی دانست و گفت: باید مردم حتما برنامه‌های نامزدهای انتخابات را با کارنامه آنان بسنجند. به گفته رهبر معظم انقلاب انتخابات در یک روز برگزار می‌شود اما تا چهار سال تاثیرگذار است، پس باید برای حل مشکلات جامعه همه ما آگاهانه پای صندوق‌های رای برویم و فردی اصلح را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام/7558

نظر شما