شناسهٔ خبر: 67075880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شروع ایران برای جدال حساس با ازبکستان

ملی پوشان ایران نخستین جلسه تمرینی قبل از دیدار با ازبکستان را برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه‌نویی که بامداد امروز شنبه از هنگ کنگ به تهران رسیدند، پس از استراحت مناسب، یک جلسه تمرینی کوتاه و سبک را در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ایران انجام دادند.

بازیکنان تیم ملی ایران که صبح روز گذشته و پس از دیدار مقابل هنگ کنگ، یک جلسه تمرین ریکاوری در هتل محل اقامت خود انجام داده و پس از ایران پرواز 13 ساعته به چین و سپس تهران داشتند، امروز در زمین چمن تمرین کردند.

ملی پوشان ایران در تمرینی که عصر امروز شنبه در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال انجام شد، بیشتر به نرم‌دوی زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور، دستیار قلعه‌نویی پرداختند و پس از آن هم با تمرین سبک به هتل برگشتند.

2031517

بخش بعدی تمرین به بازی آقا وسط اختصاص داشت. بازیکنان در گروه‌های ۹ نفره به بازی آقا وسط پرداختند. در گروهی که بازیکنانی چون مهدی طارمی، علی رضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین‌کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی حضور داشتند، رقابت جذابی شکل گرفته بود.

بازیکنان تیم ملی ایران فردا تمرینات تاکیتکی خود را برای دیدار مقابل ازبکستان انجام می‌دهند و روز دوشنبه نیز مجددا یک جلسه تمرینی سبک را انجام خواهند داد تا آماده تقابل با ازبک‌ها در مرحله مقدماتی جام جهانی شوند.

نظر شما