شناسهٔ خبر: 67075642 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

بیانیه مهم حماس درباره آزادی اسرا اسرائیلی

ايسنا : جنبش حماس اعلام کرد آزادی چند اسیر واقعیت شکست راهبردی رژیم صهیونیستی را تغییر نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

جنبش حماس در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی آزادی چهار اسیر صهیونیست اعلام کرد: آنچه ارتش اشغالگر درمورد آزادی چند اسیر بعد از هشت ماه منتشر کرد، واقعیت شکست راهبردی این رژیم در غزه را تغییر نخواهد داد.

خبر مرتبط
۴ اسیر اسرائیلی با کمک آمریکا آزاد شدند+جزییات

منابع خبری گزارش دادند که یک یگان آمریکایی در عملیات آزادی اسرای صهیونیست به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

طبق گزارش الجزیره، حماس تاکید کرد: مقاومت همچنان بیشتر تعداد اسرا را در اختیار دارد و می‌تواند تعداد آن‌ها را بیشتر کند، همان‌گونه که اخیرا در عملیاتی در اردوگاه جبالیا این کار را انجام داد.

حماس در ادامه بیان کرد آنچه رسانه‌ها درمورد نقش آمریکایی‌ها در این امر منتشر کردند ثابت می‌کند که دولت آمریکا مشارکت کامل در جنایت‌های جنگی دارد.

این جنبش با اشاره به شهادت ۲۱۰ فلسطینی در اردوگاه النصیرات و مجروح شدن تعدادی دیگر خاطرنشان کرد که ارتش تروریسم اشغالگر مرتکب کشتاری هولناک در این اردوگاه شد.

ساعاتی پیش یک مسئول آمریکایی به پایگاه خبری آکسیوس گفت که یگان آمریکایی مسئول امور اسرای اسرائیلی در عملیات بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست از اردوگاه النصیرات به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

همچنین تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که «افراد مسلح، خودرویی که حامل چهار اسیر بوده را تعقیب کرده و به سمت آن تیراندازی کرده‌اند و این خودرو مورد اصابت قرار گرفته است».

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع گزارش داد که ارتش این رژیم موفق نشد که در محل اسارت این چهار فرد بالگرد اعزام کند و مجبور به استفاده از تجهیزات دیگر شد.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یکی از فرماندهان یگان «یمام» ( یگان ویژه مرزبانی) در جریان عملیات آزادی اسرای صهیونیست در اردوگاه النصیرات واقع در نوار غزه کشته شده است.

در این راستا، پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فرد کشته شده افسری به نام «ارنون زامورا» است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.

نظر شما