شناسهٔ خبر: 67075320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چادرملو- دریا: شاید هر 2 تیم جشن بگیرند!

شاگردان سعید اخباری و داوود سیدعباسی ممکن است در پایان آخرین بازی فصل خوشحال باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی روز دوشنبه برگزار می‌شود که چادرملو اردکان در حساس‌ترین بازی در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم دریا بابل است و در صورت کسب پیروزی می‌تواند بدون توجه به نتیجه‌ی دیدار فجر سپاسی برابر پارس جنوبی جم، به لیگ برتر صعود کند.

شاگردان سعید اخباری در چادرملو اردکان به دلیل عملکرد بهتر در دو تقابل رودررو مقابل فجر شهید سپاسی که دو پیروزی در همین فصل به دست آوردند، در حال حاضر تیم دوم جدول لیگ یک فوتبال ایران هستند و در صورت برتری در آخرین بازی خانگی مقابل دریا بابل به لیگ برتر می‌رسند، اما در آن سوی میدان تیم شمالی هم ممکن است بقای خود را در همین بازی قطعی کند.

دریا بابل نیز که جزو گزینه‌های سقوط است، به دلیل عملکرد بهتر در دو مسابقه رودرروی این فصل با تیم داماش گیلان که هم‌امتیاز با آنها است، فعلا یک پله بالاتر از منطقه خطر قرار دارد و ممکن است حتی با وجود شکست مقابل چادرملو اردکان در لیگ یک بماند.

2031512

شکست داماش گیلان در مسابقه همزمان مقابل سایپا تهران، کاری می‌کند تا دریا بابل حتی با وجود باخت برابر شاگردان اخباری، در لیگ یک بمانند و در آن طرف هم تیم چادرملو اردکان جشن صعود به لیگ برتر بگیرد.

نظر شما