شناسهٔ خبر: 67074689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پیشنهاد خاص برای گریلیش بعد از حذف شدن از یورو ۲۰۲۴/ به اینجا بیا جک!

جک گریلیش از ترکیب تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ خط خورد و این خبر او را به شدت تحت تاثیر قرار داد و مالک یک کلوپ معروف در ایبیزا از او دعوت کرد تا یک ماه مهمانش باشد.

صاحب‌خبر -

جک گریلیس از رفتن به یورو بازماند و وین لینکر با او تماس گرفت و به او پیشنهاد انتقال قرضی چهار هفته‌ای به کلوپ شبانه‌اش در ایبیزا را داد. وین، برادر گری لینکر، مالک اوشن‌بیچ است و درهای کلوپ را به روی ستاره انگلستان و من‌سیتی باز کرده تا ناراحتی ناشی از غیبت در یورو را پشت سر بگذارد.

این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که یک صفحه ورزشی محبوب در اینستاگرام نوشت: «خبر فوری. جک گریلیش با قرارداد قرضی ۴ هفته‌ای اوشن بیچ موافقت کرد.»

نشریه میرِر به سراغ لینکر رفت تا از او در مورد این موضوع سوال کند، و لینکر پاسخ داد: «ضرر گرت ساوتگیت سود ماست. ما عاشق میزبانی از جک در اوشن‌بیچ ایبیزا هستیم. او انسان بزرگی است.»

گرت‌ ساوتگیت گریلیش را از ترکیب تیم برای یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشت و روز گذشته در مورد مکالمه دشواری که با او داشت صحبت کرد. به گزارش نشریه سان، سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: «با پسری که به وضوح ویران شده صحبت کردم. آسان نیست. اگر خود را به جای یک بازیکن بگذارید متوجه می‌شوید که این لحظات ویران‌کننده هستند.»

گفته می‌شود که بازیکنان انگلیس از خط خوردن گریلیش خیلی متعجب شدند و به سراغ ساوتگیت رفتند تا از او در مورد این تصمیم توضیح بخواهند. هری مگوایر، جیمز مدیسون، کورتیس جونز، جیمز ترافورد، جرل کوانسا و جراد برانثویت نیز در یورو شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی سوپرکامپیوتر اوپتا از شانس‌های قهرمانی یورو ۲۰۲۴/ بزرگ‌ترین شانس برای پایان دادن به یک طلسم

پیشنهاد خاص برای گریلیش بعد از حذف شدن از یورو ۲۰۲۴/ به اینجا بیا جک!

نظر شما