شناسهٔ خبر: 67074641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نصب ۶۰ هزار انشعاب جدید گاز در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: بیش از ۶۰ هزار انشعاب گاز در مازندران در جریان نهضت گازرسانی دولت سیزدهم در مازندران وصل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز  مازندران با اشاره به نهضت گازرسانی و شتاب‌دهی به گازرسانی در روستاهای محروم مازندران اظهار داشت: در 1000 روز کاری و با تلاش کارکنان شرکت و تاکیدات دولت سیزدهم، 60 هزار انشعاب گاز در استان نصب شد.

وی افزود: 20 هزار انشعاب در بخش شهری و 40 هزار انشعاب در بخش روستایی در مناطق کم برخوردار کوهستانی حاصل تلاش در نهضت گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه از ابتدای فرآیند گازرسانی استان تاکنون، 874 هزار و 104 انشعاب گاز در استان نصب شده است بیان کرد: از این تعداد 406 هزار و 440 مورد در بخش شهری و 467 هزار و 664 مورد در بخش روستایی است.

مایلی رستمی با تاکید بر تداوم نهضت گازرسانی در روستاهای کوهستانی استان اظهار کرد: انشعابات نصب‌شده در هزار روز خدمت رئیس‌جمهور شهید و در دولت مردمی در اولویت قرار داشت و زمینه جذب 160 هزار مشترک جدید در استان را فراهم  شد که 89 هزار مشترک در بخش شهری و 71 هزار مشترک در بخش روستایی است.
انتهای پیام/

نظر شما